Franck grupa zabilježila rast od 8 posto zahvaljujući boljoj prodaji u Hrvatskoj i rastu izvoza

Autor:

facebook.com

Franck grupa je u prvoj polovici ove godine, unatoč padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabilježila rast od 8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je dodatno povećala prodaju i tržišne udjele u najznačajnijim kategorijama proizvoda, kako u Hrvatskoj, tako i na najvećim izvoznim tržištima.

Prema posljednjim podacima analitičke kuće Nielsen, kompanija je u drugome kvartalu u Hrvatskoj uspjela dodatno povećati prodaju u kategoriji mljevene kave za 5.4 posto količinski i tri posto vrijednosno. Franck je time još jednom potvrdio poziciju lidera kategorije u Hrvatskoj s 55 posto tržišnog udjela.

U kategoriji čaja, Franck je u istom razdoblju ostvario rast prodaje od 2.3 posto količinski i 3.6 posto vrijednosno. Time je tržišni udio Francka u kategoriji čaja porastao na oko 56 posto.

I u kategoriji instant cappuccina s brandovima Franck cappuccino i Gloria u drugom kvartalu ove godine kompanija bilježi rast od 2.5 posto količinski i 5 posto vrijednosno uz tržišni udjel od 52 posto. U HoReCa kanalu, u kategoriji espresso kave, Franck drži preko 45% tržišnog udjela s najvećim godišnjim rastom u jednoj kalendarskoj godini od preko 10 postotnih poena.

Na slovenskom tržištu tvrtka također bilježi daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. U odnosu na prošlu godinu, ostvaren je količinski rast prodaje od 3 posto i 1.2 posto vrijednosno. Osim toga, početkom ove godine završena je integracija dviju tvrtki koje je Franck preuzeo krajem prošle godine – tvrtku Moja Kava, distributera talijanskog espressa te Ellegi, tvrtku za proizvodnju i distribuciju espressa Bar 2000.

Na BiH tržištu Franck ostvaruje planirane rezultate u svim kategorijama.

I na ostalim izvoznim tržištima Franck bilježi značajan rast prodaje. Uz tržišta Srbije i Crne Gore na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno je ojačana regionalna prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu gdje je kompanija jedan od lidera u HoReCa kanalu.

”Rast od 8 posto u prvoj polovici ove godine svrstava nas u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvarili smo rekordne prodajne rezultate na najvažnijim tržištima, a trend dvoznamenkastog rasta izvoza iz 2016. nastavlja se i u ovoj godini. Zahvaljujući pravovremenoj reakciji, krizu u Agrokoru za sada uspješno prevladavamo, što najbolje dokazuje ubrzanje našeg rasta na hrvatskom tržištu u ovoj godini. Trenutne izazove u novčanom tijeku uspijevamo premostiti uz snažnu podršku naših dobavljača koji su nam ključni i za proces restrukturiranja te stvaranja temelja za daljnji zajednički održivi rast. U idućem razdoblju širimo izvozne potencijale kako u regiji tako i izvan nje”, izjavio je Ivan Artuković, član Uprave Francka.

Uz širenje na skandinavska tržišta, Franck je odnedavno svoje proizvode plasirao i na police trgovina iznimno potentnog tržišta Kuvajta te police 150 Walmartovih trgovina u SAD-u.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)