Sinoć je održana treća večer Toyota Fashion Weeka Zagreb na kojoj su svoje kolekcije predstavili ‘Larie’ Marine Lacković Matić powered by Keune, ‘Hope’ Irene Berišić Turk, Jet leg i Atelier Terra Urbana iz Grada Ljubljane.
Etiketa Larie, vlasnice Marine Lacković Matić, simpatične, krhke i nenametljive dizajnerice, pretvorila se u IT brand, sudeći po odazivu publike koja je udvostručila broj predviđenih mjesta na ovosezonskom projektu Toyota Fashion week Zagreb. Upravo je svakodnevna nosivost najjači adut ove mlade poslovne žene koja publici predstavlja pravi domaći pret-a-porter za jesen/zimu 2017 koji smjelo koketira s trendovima te konkurira razvikanim stranim imenima. Kolekcija je savršena – romantična, lepršava i nosiva, satkana od puderastih tonova, izvedenih u vuni i bukleu te u asocijacije priziva Sarah Key, ilustriranu junakinju mnogih djevojčica i njenu retro toplinu.
Irena Berišić Turk stavlja nosivost u prvi plan te se neopterećeno bavi dizajnom, stavivši naglasak na tiskane poruke na gotovo svakom modelu u kolekciji branda Hope.
Etiketa je poznata po porukama na jednostavnim, nosivim muškim i ženskim majicama, tunikama te haljinama, a odnedavno i nakitom. Brand na taj način ukazuje na vedriji pristup životu.
Kolekcija ‘HOPE in the city’ prikazana je kao jednostavna, mini basic kolekcija s porukama nade. Jedan od simbola gradova su grafiti te je za poruke na muškim majicama, kao uvod u reviju, korišten upravo takav izričaj. Uslijedile su ženske tunike, haljine i majice s jednom riječi, kao sinonim – za nadu. Reviju su osim manikena nosili Stjepan Božić, Ante Cash, Marina Medved Pulić te Marko Desa.
“Drago nam je što veliki broj ljudi pa slobodno bi mogli reći, s različitih strana svijeta te poznata lica iz društvenog i javnog života rado nose Hope modele”, priča Irena Berišić Turk.
Jet lag, urban military kolekcija, inspirirana konstantnom prijetnjom, sukobima na svim krajevima svijeta i neizvjesnom budućnošću planeta. U novoj kolekciji Jasmine Arnautović bit će te spremni za svaku situaciju. Nosivost i ulični stil oduvijek su glavne smjernice ovog brenda, koji podjednako zastupa žensku i mušku modu te ih tretira kao ravnopravne. Kolekcija jesen/zima 2017 lako će pronaći put do svoje publike, upravo zbog svoje jednostavnosti. Obuća Nike je tradicionalno upotpunila dojam Jet lag kolekcije.
Atelier Terra Urbana dizajnerice Mateje Bendetti, sjajne Slovenske gošće ovosezonskog Toyota Fashion weeka, prikazala je svoju posljednju kolekciju, izrađenu od prirodnih materijala, u ovom slučaju kože izrađene od jabuke. To nije umanjilo atraktivnost kolekcije koja je izazvala jak aplauz na kraju večeri, spojivši elemente coutura, roka i ulične mode, sa sjajnim stylingom koji nikoga nije ostavio ravnodušnim.
Za make-up svih revija zaduženo je Učilište Profokus na čelu s Kristinom Atletić koji koriste Bobbi Brown proizvode, dok je za kosu zadužena Keune Akademija.
Revije su pratile brojne poznate klijentice poput Anje Alavanje, Lejle Filipović, Nives Čanović, Csille Barath Bastajić, Tamare Garbajs, Hane Hadžiavdagić Tabaković, Helene Šopar i njene sestre Tamare Rebić, Jadranke Sloković, Petre Kurtele, Andree Andrassy, Ecije Ivušić, Nere Stipičević, Ane Vilenice, Katarine Strahinić, Ivane Šundov, Antonije Bračulj, Nike Antolos Ruban, Petra Cvirna, Antonije Šole, Zvončice Vučković, Lucije Lugomer, Borisa i Valerije Đurđević, dizajnera Tonia Rica, Zorana Aragovića, Sare Lončarić, Simone Manojlović, Ana Marie Ricov, Tadije Glasnovića iz CHYPKE, Marine Prevolšek, Ines Zrc Gregorine…
Komentari