FOTO: SEAT se želi potvrditi kao “marka za mlade urbane ljude“

Autor:

FOTO: Porsche Inter Auto

Pjevačke zvijezde Lana Jurčević i Jole, TV voditelji Marija Mažar i Dalibor Petko, PR stručnjaci Lana Klingor Mihić i Davor Grgin te splitska spisateljica i edukacijska savjetnica Nada Bučević imaju nešto zajedničko – postali su ambasadori Porsche Inter Auta i na privremeno korištenje dobili najnovije SEAT modele – Atecu i Aronu.

Obzirom da je SEAT percipiran kao “marka za mlade urbane ljude“, ne čudi da je tvrtka odlučila promociju svojih atraktivnih modela primarno usmjeriti na društvene mreže, na kojima su svi ambasadori izuzetno aktivni.

“Ideja ove suradnje je javnim osobama iz različitih društvenih krugova približiti modele i pokazati sve njihove mogućnosti. Kada svaki dan vozite neki auto, tek tada možete isprobati sve opcije i testirati ga u različitim situacijama. Suradnja s ambasadorima jedna je u nizu aktivnosti kojima želimo pokazati široj javnosti kvalitetu i sigurnost koje SEAT nudi. Kao i sve ostalo u životu, SEAT morate probati da biste ga zavoljeli, a to dokazuje i činjenica da su čak tri ambasadora već nakon tjedan dana vožnje kupila vozila za svoje članove obitelji”, rekao je Davorin Runjak, voditelj prodaje marke SEAT u Porsche Inter Autu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.