U Petrinjskoj ulici u Zagrebu, na kućnom broju sedam, smješten je Time Restaurant & Bar. Prožet ugodnim ozračjem, Time je diskretni spoj ležernog bara i vrhunskog restorana. Restoran ima naglasak na azijskoj i fusion kuhinji, a kroz dvije godine, koliko radi po tom konceptu, stekao je reputaciju mjesta na kojem se jede najbolja hrana s Dalekog istoka, kao i njezina fuzija s Mediteranom. Tome svjedoče brojne rezervacije, tako da je nemoguće dobiti stol vikendom unutar mjesec dana. Potvrdu za izvrsnost Time je dobio i nakon nedavnog nastupa Justina Biebera u Zagrebu. Tom prilikom svjetska pjevačka zvijezda ručao je u Timeu i u istom danu vratio se na večeru.
Time Restaurant & Bar pokrenuli su i vode Davor Bienenfeld, Matej Đorđević i Marko Knežević kao chef. Bienenfeld je ispričao da su zadovoljni reputacijom restorana, ali da u planu imaju i brojne projekte kojima će obogatiti svoju ponudu. “Trenutno se Time zasniva najviše na azijskoj kuhinji. Neka jela su identična kao u zemljama Dalekog istoka odakle potječu, a neka su prilagođena našem mediteranskom podneblju”, objasnio je Bienenfeld. Namirnice koje nabavljaju su svježe, a začini originalni iz Azije. Svježa morska riba dolazi iz hrvatskog dijela Jadrana i služi se po principu „iz mora na stol“, jedino svježe losose nabavljaju iz Italije. Plan im je u budućnosti proširiti meni na fusion jela, tako da će na meniju imati azijska jela obogaćena okusima Mediterana kao što su majčina dušica, ružmarin, tartufi… “Ono što ćemo svakako zadržati su japanske tehnike obrade namirnica jer su vrhunske. Njihova pedantnost u pripremi i posluživanju hrane je nenadmašiva i na tome ćemo insistirati”, rekao je Bienenfeld.
Restoran u ponudi ima različiti meni za ručak i večeru. Ručkove čine jednostavnija i pristupačnija jela poput sushija, spring rolica i raznih drugih japanskih i tajlandskih specijaliteta. Za večeru, pored toga, služe i znatno kompleksnija jela koja zahtijevaju dužu i zahtjevniju pripremu, poput raznih stakeova, gyoza i ramena, tradicionalnog japanskog jela koje se nigdje drugdje ne može pronaći u Hrvatskoj.
“Ramen je jušno jelo, ali nije juha. Baziran je na temeljcu od svinjskih nogica koji se mora kuhati 20 sati. Unutra se stavljaju rezanci koji se ne mogu raskuhati, poširano jaje, razno povrće i začini. Radi se o fantastičnom, kompleksnom i esencijalnom japanskom jelu”, pojasnio je Bienenfeld. Dodao je i da je za kvalitetu jela u restoranu najzaslužniji Vid Nikolić, glavni chef, za kojeg tvrdi da jednostavno ne zna napraviti loše jelo.
Naime, Vid Nikolić inspiraciju za svoje azijske specijalitete pronalazi na njihovu izvorištu. Tako već deset godina putuje po Aziji i pronalazi ukusnuhranu i zanimljive recepte koje u domovini uvježbava do savršenstva.
Do sada je bio u Japanu, Tajlandu, Hong Kongu, Maleziji… U šali voli reći da se tamo trudi što više jesti i istraživati nova mjesta u potrazi za neotkrivenim okusima.
“Kada pronađem jelo koje mi se svidi, najprije naučim raditi original, a tek kasnije radim neku fuziju ako je moguće”, ispričao je Nikolić. Kaže da su njegova najpopularnija jela sushi, gyoze i proljetne rolice, no nastoji s Dalekog istoka u Zagreb donijeti i neka druga jela. Kaže da je ljudima često potrebno određeno vrijeme da se priviknu na nove okuse, a onda se brzo zaljube u njih, kao što je slučaj s ramen juhom.
Time trenutno na vinskoj karti ima 50-ak kvalitetnih vina, a na proširenju popisa rade svakodnevno. Bienenfeld je objasnio da im je cilj u ponudi imati vina koja poznaju te će znati uz koje jelo ih preporučiti. “Zato nam vinska karta raste polako. Nastojimo obrazovati konobare i trenutno naši konobari točno znaju preporučiti vino uz određeno jelo”, ispričao je Bienenfeld.
Na karti imaju hrvatskih vina, ali i kvalitetne rizlinge i tramince iz Austrije i Slovenije, za koje tvrdi da se savršeno ljube s azijskom i fusion kuhinjom.
Za dizajn deserata od nedavno je zadužen Robert Hromalić za kojega Bienenfeld tvrdi da ima ozbiljnu školu i slastičarsko iskustvo te je iz ponude izdvojio čokoladni kolač sa slanom čokoladnom karamelom kao uvertiru u nadolazeći slastičarski pogon te kompletan novi konceptualni desertni meni.
Restoran je podjednako namijenjen poslovnim i obiteljskim susretima, a kako se nalazi u samom srcu Zagreba, česti gosti su i turisti. Time je posjetio i mega popularni kanadski pjevač i kantautor Justin Bieber, tijekom svoje svjetske turneje u sklopu koje je nedavno držao koncert u Zagrebu. “On se raspitao gdje se u Zagrebu jede najbolja azijska hrana i tako je došao k nama. Mislim da je bio izuzetno zadovoljan našim sušijem za ručak jer nam se vratio i za večeru”, ispričao je Bienenfeld.
Komentari