TARA fashion, prvom službenom kampanjom čestita Uskrs svima, a posebno ženama.
Žene svih profila i dobi te stvarni život, glavna su inspiracija pri kreiranju kolekcije TARA, stoga se kao predstavnice kampanje nalaze žene i djevojke, koje na prvi pogled nemaju mnogo sličnosti.
Modeli su Branka Habek i Zvona Vučković, pripadnice “zlatnog doba” modelinga, koje i dalje zrače svojom svježinom i šarmom, a uz njih mjesto su zauzele i Vedrana Linardić, Valentina Kuzmić, Lorena Kovač, Sara Dobranić te djevojke iz direkcije Kraljice Hrvatske.
TARA fashion domaći je brand, koji već nekoliko godina gradi svoj put do publike, prvenstveno zaposlenih žena, čije odjevanje mora zadovoljiti kriterije dnevno prihvatljivih kombinacija, ali i pružiti mogućnost za izgradnju osobnog stila. TARA je svoju filozofiju gradila na takozvanom “slow fashion” pokretu, kreirajući komade koji će biti u uporabi više sezona, kvalitetom i dizajnom, u materijalima koji podnose održavanje i svakodnevnu uporabu, a rađeni su u vlastitoj proizvodnji.
U krug svojih suradnika, Marija Fresl, diplomirana konstruktorica odjeće, koja je aktivno u modnom biznisu preko 20 godina, prije godinu dana uključila je Viktora Dragu, domaćeg modnog stručnjaka kao kreativnog direktora na kolekcijama.
Kreativna razmišljanja i razvoj poslovanja, dovela su i do lansiranja nove linije pod nazivom MONOCHROMATIC, koja se bavi razvojem dizajna i kreiranjem malih linija za “posebne prigode”.
Zanimljiv i šaljiv dodatak stylingu, tokom snimanja kampanje, su improvizirane zečje uši.
Fotografija: Tomislav Valent
Make up: Petra Sever
Kosa: Ivica Palinić
Kreativno vodstvo, styling, dodaci: Viktor Drago
Komentari