Službeno je predstavljen program ovogodišnjih ‘Dana komunikacija’, koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju u organizaciji HURA-e i IAB-a Hrvatska.
Uz već najavljenog Alexa Brauna, predstavljena je nova zvijezda festivala, suosnivač i bivši glasnogovornik zloglasnog portala za torrente The Pirate Bay, Peter Sunde, ali i drugi zanimljivi govornici i sadržaji.
U digitalnom dobu, kada svatko može postati stvarateljem sadržaja, posebno je važno razviti svijest o toj moći, ali i odgovornosti koja s njome dolazi. Peter Sunde Kolmisoppi je politički i računalni stručnjak koji je javnosti najpoznatiji kao suosnivač i bivši glasnogovornik portala The Pirate Bay. Zbog sudjelovanja u širenju piratskog sadržaja osuđen je na pet mjeseci zatvora, a na Danima komunikacija Sunde će progovoriti upravo o odgovornosti u digitalnoj eri i nevidljivim strukturama moći koje utječu na sve nas.
Direktor razvoja Centra za psihometriju u Cambridgeu Vesselin Popov na Danima komunikacija opisat će kako algoritmi za predviđanje Apply Magic Sauce koriste psihološke podatke i podatke s društvenih mreža kako bi izradili profile korisnika koji se zatim koriste u političkim kampanjama ili komunikaciji korporacija. Koliko ova metoda može biti presudna u kampanjama, potvrđuje uloga u posljednjim američkim predsjedničkim izborima i u referendumu održanom u Ujedinjenom Kraljevstvu. Popov će posjetiteljima Dana komunikacija predstaviti sve prednosti uporabe ove tehnologije, ali i kako je pravilno primijeniti u tržišnom komuniciranju kako bi se spriječile potencijalne zlouporabe.
Na Danima komunikacija posjetitelje očekuju i brojni sadržaji s festivala u Cannesu, kao što su predavači te video sekcije nagrađivanih svjetskih projekata i najboljih predavanja, a na festival dolazi i direktor nagrada festivala Simon Cook. Kao i proteklih godina, organizatori nastavljaju s poznatim festivalskim formatom ‘Piva Poslije Programa’ uz ležernu diskusiju aktualne teme, a program obiluje i edukativnim radionicama i zabavnim popratnim sadržajima.
Redovne cijene kotizacija za festival na snazi su od 2. ožujka, a sve informacije o paketima pojedinačnih kotizacija, kao i detaljni program festivala možete pronaći na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
Informacije o predavačima:
Alex Braun – ‘Čarobnjak za kampanje’
Ovaj stručnjak političkog marketinga ostavio je svoj trag i na hrvatskoj političkoj sceni, gdje je poznat po svojoj ulozi konzultanta za SDP. Njegovi klijenti bili su Tony Blair i Hillary Clinton, ali i drugi šefovi vlada diljem svijeta. Uz opsežno i impresivno iskustvo u kreiranju političkih kampanja na četiri kontinenta, Braun je radio i na pozicioniranju multinacionalnih brendova poput Microsofta i Forda. Za svoj rad je 2014. godine
imenovan Konzultantom godine po izboru Američke udruge političkih konzultanata.
Peter Sunde Kolmisoppi – Suosnivač portala The Pirate Bay
Politički i računalni stručnjak te suosnivač i bivši glasnogovornik portala za torrente The Pirate Bay na Danima komunikacija govorit će o odgovornosti za stvaranje sadržaja u digitalnoj eri. Samo nekoliko dana nakon njegove kandidature na izborima za Europski parlament, Sunde je uhićen te osuđen na kaznu zatvora za “sudjelovanje u širenju piratskog sadržaja”. Danas je zagovornik za ravnopravnost, a svoj blog koristi kao mjesto izražavanja zabrinutosti zbog problema centralizacije moći unutar Europske unije, ali i kao bojno polje za obračun s CEOem Facebooka Markom Zuckerbergom.
Natasha Jen – Inovativni spojevi digitalnih medija i arhitekture
Nije teško pretpostaviti zašto je Pentagram (New York), jedan od najprestižnijih dizajnerskih studija na svijetu, 2010. godine pozvao tad mladu 34-godišnju dizajnericu
Jen za svog najmlađeg partnera. Ova dizajnerica svjetskog kalibra poznata je po preuzimanju ambicioznih projekata u kojima često spaja digitalne medije i arhitekturu. Njezina hibridna riješenja prostornih intervencija, grafike i digitalnih riješenja su oštroumna, no istovremeno pristupačna. Smatra da dizajn nije sam sebi svrha, već da može
infiltrirati bilo koji medij, disciplinu i komunicirati bilo koju temu.
Yasuharu Sasaki – Kreativni vizionar
Yasuharu Sasaki dolazi iz Tokija, gdje je izvršni kreativni direktor Dentsua s fokusom na razvoj ekspertize na polju tehnologije, cosultinga i drugih discipliina poput UX-a (user
experience), radi čega ga mediji često nazivaju kreativnim vizionarom. Smatra da nove tehnologije, digitalni mediji i inovacija trebaju potpuno promijeniti komunikacijska
riješenja koja su danas daleko od klasičnih. Njegova je znatiženja uvijek nalazila izlaz u pisanju, digitalnom dizajnu, hibridnoj umjetnosti i programiranju.
Snask – Rokerska marketinška agencija
Svuda kuda dođu steknu nekoliko neprijatelja i milijune obožavatelja. Najveći im je neprijatelj stari konzervativni svijet. Njihovo se predavanje temelji na istoimenom
bestseleru ‘Make Enemies & Gain Fans’, odnosno ideji kako za brendove nije dovoljno
imati uvjerenja, već da se za njih mora i boriti. Svojim predavanjem i glazbenim
performansom pokazat će i kako rade na izgradnji vlastitog brenda, nešto što mnoge
tvrtke i agencije lako zaboravljaju.
Vesselin Popov – Big data psihologija
Vesselin Popov je direktor razvoja Centra za psihometriju Sveučilišta u Cambridgeu. Centar se bavi razumijevanjem i korištenjem big data psihologije u biznisu i zajednici. Popov koordinira algoritmima za predviđanje nazvanim Apply Magic Sauce. Ovakvi modeli prevode digitalni otisak ljudskog ponašanja u precizne psihodemografske profile. Koliko ova metoda može biti presudna u kampanjama, potvrđuje njezina uloga u posljednjim američkim predsjedničkim izborima i u referendumu održanom u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Chuck Porter – Legenda oglašavanja
Pod njegovim vodstvom agencija Crispin Porter + Bogusky ušla je na listu top 15 agencija u SAD-u i postala jedna od najnagrađivanijih agencija na svijetu. Porter je predsjedavao mnogim žirijima svjetskih festivala poput Cannesa, D&AD-a i mnogih drugih, a Inc.Magazine uvrstio ga je na listu ’26 najfascinantnijih poduzetnika’. Da se zbilja radi o legendi svijeta oglašavanja, potvrđuje i činjenica da je Porter uvršten u Hall of Fame Američke oglašivačke federacije 2015. godine.
Komentari