FOTO: Nesvakidašnjom izložbom završila kampanja ‘Kosa kao remek djelo’

Autor:

Goran Perešin i Alen Večanin

Sezonsko finale nacionalne kampanje ‘Kosa kao remek djelo’ obilježeno je u elegantnoj zagrebačkoj galeriji Forum.

Kampanju je osmislila i u djelo provela jedna od najpoznatijih i najuspješnijih svjetskih tvrtki Keune Haircosmetics. Njihovi frizeri i stručnjaci pomno su analizirali hair trendove zacrtane za novu sezonu, proučili savjete i prijedloge najpoznatijih svjetskih stilista i sve to pretočili u ovu izvrsnu kampanju. Devet frizerskih salona, u protekla su dva mjeseca prikazali čak 15 divnih i inspirativnih hair trendova na kosama svojih klijentica.

Ella Dvornik, Iva Šarić Leko, Nina Mia Čikeš i brojni drugi prisustvovali su jedinstvenoj i nesvakidašnjoj izložbi beauty trendova, koji su obilježili ovu sezonu.

Cinnamon Swirl, Toasted Coconut, Caramel Ombre, Buttery Blonde ili pak Blackberry, Cold Brew i Cotton Candy Pink su prikazani na izložbi na jedan nadasve originalan način. Petnaest modela odjevenih u jednostavne i elegantne crne duge haljine predstavili su se uzvanicima uz nastup mlade glazbenice Domenice Žuvele.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.