FOTO: Kolekcija Boudoir Spell to Sell dizajnirana je pomoću IBM Watson programa

Autor:

FOTO: Mladen Šarić

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.

Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten sa pret a porter kolekcijom u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell.

Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, dizajnerice su prve u Hrvatskoj ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.

Boudoir Couture kolekcija ‘Spell to Sell’, genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa.

Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji s kompletnim timom: Saša Joković ( make up), Milena Maršić – Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.