Janko Popović Volarić postao je zaštitno lice muškog modnog branda Galileo.
U novoj kampanji glumac je postao dosljedan nasljednik brazilskog supermodela Pedra Soltza, hrvatskog nogometnog reprezentativca Vedrana Ćorluke, stand-up komičara Ivana Šarića i Manuela Štrleka, hrvatskog rukometnog reprezentativca.
Galileo je brend koji karakteriziraju visoko estetizirana odijela, odijela koja dodatno naglašavaju muževnost. Janko Popović Volarić model je za kampanju proljeće/ljeto 2017 i nametnuo se kao logičan izbor, jer slovi kao osoba s velikim smislom za modu i estetiku. Važno mu je izgledati jednostavno, urbano ali i elegantno, a upravo to je pronašao u novoj kolekciji, koja nudi mušku modu za svaku prigodu; odjeću, obuću i modne dodatke za ležernije, sportske varijante…
“Moram priznati da se nisam često nalazio u ulozi modela, no bilo je ugodno i zabavno snimanje ipak sam ja muškarac sa stilom, pokreće me samopouzdanje i ambicija. To sam ja. Galileo muškarac”, rekao je Janko Popović Volarić o snimljenoj kampanji. Nije imao tremu i bilo mu je izuzetno drago stati ispred objektiva iznimno poznatog fotografa Gorana Čižmešije.
Istaknimo kako je Galileo je ovih dana predstavio i brend ambasadora za slovensko tržište, bivšeg alpskog skijaša Juru Košira. Kvaliteta modnog branda očituje se i u izboru ambasadora i nositelja kampanje – uvijek se teži najboljem.
Brand muške mode nastavlja ekspanziju po regiji. Nakon Hrvatske, Slovenije i Srbije, na jesen Galileo otvara i svoja prva vrata u Slovačkoj.
Komentari