Nakon Brončanog lava u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani te Epica Awards u Amsterdamu, novo vrijedno priznanje za tvrtku Jana stiže iz Portoroža.
Lista osvojenih nagrada za Janu sve je duža. Na osamnaestom po redu natjecanju za najbolje medijske strategije SEMPL, kampanja ‘Malena i Klepetan’ sinoć je osvojila zlatnu nagradu u kategoriji Best use of digitalworld.
Kampanja tvrtke Jana Voda s porukom je u samo nekoliko mjeseci pridobila stručne žirije čak četiri marketinška festivala, zaslužila priznanje najvažnijih medijskih stručnjaka te osvojila nagrade u najvažnijim marketinškim kategorijama.
“Četvrto priznanje s međunarodnog natjecanja za našu kampanju Malena&Klepetan je još jedno veliko veselje i potvrda da ljubav pobjeđuje. Zahvaljujem žiriju konferencije medijskih trendova Sempl što je prepoznao emociju koju je cijeli tim živio i unio u ovaj projekt te nas za to nagradio zlatnim Semplerom”, rekla je izvršna direktorica marketinga Agrokora, Iva Balent.
Deveteročlani međunarodni ocjenjivački sud kampanju je ocjenjivao kroz pet osnovnih kriterija: idejni medijski koncept, adekvatno shvaćanje potrošača, učinkovitost kampanje (ROI), inovativnost u traženju novih medijskih kanala te stupanj aktivacije i motivacije potrošača kroz medijsku strategiju i realizaciju. Janina kampanja, koju je potpisala agencija Imago Ogilvy pokazala je ne samo suvremena marketinška kretanja, nego se nametnula i kao predvodnik nekih novih trendova.
“Kampanja Jane s pričom o iščekivanju Klepetana je još jednom izborila najsjajnije odličje na međunarodnom festivalu. Pokazalo se, sad već po ko zna koji put, kako je pričati o stvarnoj ljubavi kroz jednostavnu, iskrenu i životnu priču zapravo bio pun pogodak. Međunarodne nagrade su definitivno dokaz da bez obzira na tržište i jezik na kojem je priča ispričana, ljubav kao glavna tema Janine kampanje, ne samo da je osvojila srca potrošača, već ona osvaja i sve redom članove žirija različitih marketinških festivala”, izjavio je Darko Bosnar, kreativni direktor Imago Ogilvy agencije.
Markentiški festival SEMPL osnovan je 1998. godine kao međunarodna manifestacija edukativnog karaktera orijentirana ponajprije prema aktualnostima u području medija, marketinga i komunikacija. Uz brojne ponuđene sadržaje, festival predstavlja i analizira svjetske trendove te slovi kao međunarodno priznanje kreativnosti, privlačeći svake godine brojne sudionike iz zemalja Jadranske regije.
Komentari