Nakon vrlo dobrog predstavljanja projekta ‘Hrvatska kupaonica’ na sajmu ISH 2017 u Frankfurtu, koji je rezultirao je velikim interesom posjetitelja i poslovnih ljudi, projekt se predstavlja i hrvatskoj javnosti tijekom održavanja Proljetnih sajmova na Zagrebačkom Velesajmu, od 04. do 07. travnja.
Projekt je pokrenula Hrvatska gospodarska komora koja je okupila pet istaknutih domaćih proizvođača keramike, sanitarija i kupaonske opreme, koji su hrabro stali su uz bok najpoznatijih svijetskih brandova.
Jedinstveni koncept ‘Hrvatska kupaonica’ sačinjavaju:
- Keramika Modus – heksagon keramičke pločice (posebne dekor pločice s motivom paške, lepoglavske i hvarske čipke)
- Aquaestil plus – kada i polica sa pripadajućim posudama
- Bokart – ogledalo i stakleni dekori
- Nord produkt – umivaonik sa ormarićima, slavine
- Santaj plastika – plastika, kupaonska galanterija
Cilj ovog hrvatskog projekta je pružiti pomoć u podizanju dodane vrijednosti hrvatskog gospodarstva kroz povezivanje i međusobnu suradnju hrvatskih proizvođača i angažman dizajnera koji djeluju pri HGK udruženi u Zajednicu za industrijski dizajn.
Projekt ‘Hrvatska kupaonica’ predviđa ponudu kupaonica u tri cijenovna razreda, razmatra se i posebna ponuda za bolnice te za invalide. Istaknimo kako je kada tvrtke Aquaestil plus dobila prestižnu nagradu ‘Red Dot’ za dizajn u 2016. godini…
Jedinstven primjer povezivanja domaćih proizvođača prepoznao je Zagrebački velesajam i ponudio partnersku suradnju na promociji te ponudio posebno izložbeno mjesto.
Daljnje aktivnosti i informacije pratite na www.facebook.com/keramikamodus.
Komentari