Zrakoplovni prijevoznik Eurowings bilježi izvrsne rezultate na hrvatskom tržištu.
To su na današnjoj konferenciji potvrdili predstavnici tvrtke Eurowings, Ivan Oreč, menadžer za razvoj destinacija te Markus Leopold, regionalni menadžer. Naime upravo je po broju putnika i destinacija, ovaj njemački zrakoplovni prijevoznik drugi u Hrvatskoj, a na europskoj razini jedna je od najbrže rastućih zrakoplovnih kompanija.
Tako je u 2017. godini tvrtka imala ekspanziju od 60% na hrvatskom tržištu s oko 900 000 putnika na linijima prema/od Hrvatske, a letovi su imali popunjenost od oko 90%. U budućnosti planiraju još veći fokus na povećanje broja letova i destinacija u zimskom redu letenja po uzoru na liniju Rijeka-Köln.
“Drago nam je da smo uveli petu po redu liniju prema Zagrebu iz Njemačke te očekujemo 200 000 putnika u 2018. godini na tim linijama. Ponosni smo što je Eurowings najbrže rastuća zrakoplovna kompanija u Europi te i u Hrvatskoj. Planiramo u narednom razdoblju dodatno povećati broj linija i destinacija prema Hrvatskoj te se fokusirati na smanjenje sezonalnosti u zemlji“, izjavio je Ivan Oreč na konferenciji u Zagrebu.
Povod današnje konferenciji bio je i inauguracijski let na novoj destinaciji Zagreb -Düsseldorf koji je peti grad prema kojem Eurowings prometuje iz Zagreba.
Direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba, Martina Bienenfeld, smatra da se otvaranjem nove linije Eurowingsa na relaciji Düsseldorf – Zagreb, uz već postojeće letove za Berlin, Hamburg, Köln i Stuttgart te direktnim povezivanjem sa Zagrebom, stvara jedinstvena prilika za širenje tržišta i lakšu dostupnost glavnog grada Hrvatske, ali i cijele zemlje posjetiteljima iz Njemačke, ali i iz svih krajeva svijeta.
“S tim u vezi, istaknula bih kako je hrvatski glavni grad, od siječnja do rujna ove godine, posjetilo 14% (52 302) više gostiju iz Njemačke koji su ostvarili porast od 11% u noćenjima (94 301). Isto tako, gosti iz Njemačke pozicionirani su među najbolje goste po dužini ostanka u Zagrebu te su uvijek u samom vrhu liste posjetitelja našeg grada“, izjavila je Martina Bienenfeld na konferenciji za medije.
Brend Eurowings predstavlja udobnost i praktičnost za putnike, izvanredan omjer cijene i performansi, izuzetnu kreativnost u segmentu proizvoda i usluga te veliku snagu kad je riječ o inovacijama. Putnicima je dostupan tehnološki sustav zabave tijekom leta – WINGS Entertain, koji je dostupan svim putnicima putem njihovog pametnog telefona, tableta ili prijenosnog računala. Tijekom ove godine gotovo svi zrakoplovi u floti bit će opremljeni WINGS Connectom – brzom internetskom vezom. Pouzdanost zrakoplovne tvrtke i točnost, atraktivne destinacije te visoka razina zadovoljstva korisnika su neki od razloga koji čine ovog kvalitetnog niskotarifnog zrakoplovnog prijevoznika prvim izborom za sve veći broj putnika.
Tijekom zimskog i ljetnog reda letenja, Eurowings će spajati Düsseldorf i Zagreb tri puta tjedno – utorkom, četvtkom te subotom.
Novi let iz Zagreba za Düsseldorf ili neku drugu destinaciju se može jednostavno i brzo rezervirati preko internetske stranice www.eurowings.com ili mobilne aplikacije Eurowingsa.
Putnicima je omogućena i rezervacija cjenovno atraktivnih aranžmana na internetskoj stranici holidays.eurowings.com.
Komentari