FOTO: dm predstavio odlične poslovne rezultate

Autor:

dm

Članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili vodeću poziciju tvrtke na tržištu drogerijskih proizvoda.

U poslovnoj godini 2015/2016 dm je u Hrvatskoj ostvario 1.992 milijarde kuna prometa.

Povodom dvadesete obljetnice poslovanja u Republici Hrvatskoj, članovi Uprave istaknuli su kako je dm u dva desetljeća investirao više od 827 milijuna kuna te je u državni proračun uplatio više od 2.79 milijarde kuna.

“U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio s kvalitativnim širenjem te smo u modernizaciju 26 prodavaonica investirali više od 58 milijuna kuna”, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Mirko Mrakužić

Mirko Mrakužić

“Ugled koji je dm izgradio u Hrvatskoj uvelike je rezultat naše posvećenosti društveno odgovornom poslovanju. Stoga smo, povodom dvadesete obljetnice poslovanja, pokrenuli inicijativu ‘Jer sve smo to MI!’. Među 2 004 prijavljena društveno korisna projekta, odabrali smo njih 40 koje smo podržali s 1.5 milijuna kuna”, istaknula je Gordana Picek, voditeljica Resora nabave, marketinga i PR-a te dodala kako je “tijekom 20 godina poslovanja, dm kroz donacije u zajednicu uložio 49.9 milijuna kuna”.

Gordana Picek

Gordana Picek

dm je danas najprepoznatljivija prodavaonica proizvoda za osobnu njegu i higijenu, proizvoda za brigu o kućanstvu te kozmetičkih proizvoda. Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu ima robna marka dm koja čini više od petine ukupnog asortimana i 28.41% ukupnog prometa.

Kao prodavaonica bio hrane, dm je ostvario rast prepoznatljivosti od 7% među specijaliziranim trgovinama, trgovačkim lancima i drogerijama, a prva vlastita marka dm-a u kategoriji osviještene prehrane dmBio ostvarila je rast prometa viši od 500% u odnosu na drugu polovicu poslovne godine 2014/2015.

Istraživanje tržišta potvrdilo je kako se dm od konkurencije najviše ističe po odnosu prema djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 8 850 kuna, tvrtka djelatnike potiče na profesionalni i osobni razvoj. dm je organizirao 110 radionica i seminara za djelatnike, a 55% djelatnika volontiralo je u zajednici.

Danas dm posluje u 156 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1 327 djelatnika. U poslovnoj godini 2016/2017 tvrtka će uložiti 97 milijuna kuna u modernizaciju 50 prodavaonica, širenje logističkog centra te razvoj asortimana.

Infografika poslovnih rezultata

Infografika poslovnih rezultata

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)