Na zagrebačkoj adresi Vlaška 68 u eNVy room Showroomu u društvu prijatelja, medija i brojnih uzvanika predstavljena je nova kolekcija, koju čine 20 prêt-a-porter komada i pet vjenčanica.
Uvijek intrigantnu i zanimljivu modnu scenu uljepšale su i brojne dame društvenog života i velike zaljubljenice u eNVy room kreacije poput Jelene Veljače, Antonije Blaće, Ive Šulentić, Bojane Gregorić, Mije Kovačić, Judite Franković i brojnih drugih.
Romantični motivi za nadolazeću jesen i zimu u novoj kolekciji, od nježnih bisera i elemenata podmorja do tajanstvenog ozračja gotike – nova kolekcija poznatih domaćih dizajnera predstavljena na ekskluzivnoj modnoj reviji.
Spojiti naizgled nespojivo oduvijek je izazov, no pravim znalcima ništa nije nemoguće. Ženstvene linije, fini materijali i nepogrešiv stil za estetiku omiljenog dizajnerskog dvojca Vjeke Franetovića i Nikice Ivančevića rezultirali su odjećom koja u sebi kombinira ideje iz različitih razdoblja mode. Od viktorijanskog doba, školskih uniformi s početka prošlog stoljeća, preko razigranih sedamdesetih pa sve do morskih motiva.
“Naglasak smo stavili na haljine i kombinezone, uz ponešto kaputa, jakni, sweatshirtova, suknji i topova, a poigrali smo se i bojama. Iako je kolekcija uglavno crno- bijela, dodali smo natruhe zlatne, srebrne, plave i crvene u skladu sa sintagmom dark romance. Istovremeno, haljine su uglavnom prozirne i bez podstave kako bi se naziralo retro donje rublje, samostojeće čarape i suspenzeri. Kao što vidite, naš je recept jednostavan – malo boje, malo retro štiha i pregršt ženstvenosti, kao Wednesday Addams u romantičnom ruhu“, otkrivaju dizajneri eNVy Room.
Nova linija donosi naglašen struk, suknje i kraće haljine retro zvonolikog kroja, tu je i ‘mornarski štih’, prisutni su i dizajnerima omiljeni volani, pojedini odjevni komadi inspirirani su muškim odijelom, posebno u gornjem dijelu, izradu odlikuju i korišteni materijali – od mekanog tila i svilenog satena do neoprena i viskoznog cadyja…
No, kolekcija nije bila jedina novost – prezentirana je i nova suradnja s kozmetičkim brendom Vichy, koji je kao pokrovitelj revije prisutnima donio inovaciju iz svoje ponude Liftacitv Fresh Shot. Ovaj novi antioksidacijski tretman protiv umornog izgleda kože nezamjenjiv je u svako godišnje doba, jer je lijepa koža neizostavni dodatak svakog outfita.
Za šminku modela na reviji pobrinula se vizažistica Sanja Agić, a za kosu Draška Topić.
Komentari