Napraviti univerzalnu modnu priču samo u crnoj boji, a da nas istovremeno razoruža snagom likovnog jezika, nije nimalo jednostavno.
Charlijeva kampanja kao da pršti bojama, međutim radi se samo o nijansama i teksturama crne. Modni rukopis bazira se na čistoći geometrijskih formi, eksperimentalnim materijalima, pojedinim ručno završenim elementima te vješto izbalansiranim volumenima. Vizuali djeluju moćno i istovremeno su snažni i prozračni, na trenutke gotovo da gube monokromnost i djeluju živo. Tvrdnja da je “u crnoj boji sve sadržano” nije mogla naći jasniju modnu priču.
Loredana Bahorić svoju estetiku već godinama gradi na kontrastima, spajanju neočekivanih materijala i multifunkcionalnosti, njeni komadi nemaju dnevni ili večernji predznak i to je ovdje najjasnije vidljivo. Bogatstvo tekstura u funkciji je nadomještaja boje pa umjetno krzno, ručno rezana koža s perforacijama, svileni organdij, gruba vuna i nakit s drvenim elementima grade čarobnu zimsku priču.
“Ja uvijek na početku snimanja s Lori malo “lutam”. Malo, kažem…jer tu je cijeli štender robe koja se stihijski pojavila u tjedan dana. Nikad nisam srela dizajnericu koja zaokruženu kolekciju toliko lako i brzo stvori… Nježni vulkan. I tako, krenem i pitam se što učiniti da bude “novo… drugačije” a oko mene crnina i geometrija, metri i metri nosive geometrije. Rješenje se, dodatno potaknuto mogućnostima kamere srednjeg formata, nameće samo: Kvadrat! Modna se fotografija u principu ne radi u formi kvadrata, kao takav se ne prilagođava formi časopisa… ali kad radiš fotografije za Charlie, razmišljaš “izvan kutije” i nađeš se u kvadratu. Rezultat: 30 kvadrata za 30 dobrih godina. Moj Fashion Award za Loredanu“, rekla je Mare Milin o snimanju kampanje.
Fotografije: Mare Milin
Asistent Fotografa: Milan Krkač
Šminka: Simona Antonović
Kosa: Salon Sasha
Model: Zita Nakić (Talia Model)
Asistenti: Ana Šunjić, Marta Križaj
Komentari