U Hrvatskom narodnom kazalištu predstavljena je H&M Studio kolekcija za jesen/zimu 2016.
Okupljeni uzvanici imali su čast među prvima pogledati žensku, mušku i dječju kolekciju koja će se od 8. rujna naći u odabranim H&M trgovinama diljem svijeta.
Ženska Studio kolekcija je unaprijeđena i sastoji se od individualnih komada bogatih detaljima – od preciznih krojeva do uzoraka. Krojevi naglašavaju ramena, struk i figuru pješčanog sata, dok haljine s dugačkim rukavima donose glamur i mekoću. Najčešće korištene tkanine su vuna, pliš, čipka i pamuk, a najdominantnije boje su neutralne, kao i crvena te crna.
“H&M Studio kolekcija naglašava neku novu ženstvenost. Sve je inspirirano ženskom snagom i moći, uz svježu notu folklora i romantike. Ona je unaprijeđena i u isto vrijeme veoma stvarna”, kaže Ann- Sofie Johansson, kreativni savjetnik u H&M-u.
Studio muška kolekcija odiše intuitivnim stilom koji je osvježio pogled na klasičnu mušku modu. Tradicionalne tkanine, kao što je pliš, krojene su tako da budu udobne i praktične. Vuneni komadi postali su glavni za slojevito oblačenje u predstojećoj sezoni. Odjeća je uglavnom monokrona i odaje utisak nove uniforme za život u gradu. Dominantne tkanine u kolekciji su reciklirana vuna – miks kašmira i merino vune, zatim najlon te miks svile i pamuka, a boje maslinasto zelena, smeđa, tamno plava, siva i izbljeđena crna.
“Jako mi se sviđa što je napravljena upečatljiva kolekcija od tako osnovnih komada. Možete napraviti savršenu kombinaciju od osvježene klasične odjeće, naročito ako se uzme u obzir da se o detaljima tako temeljno razmišljalo”, izjavio je Andreas Lowenstam, dizajner za mušku odjeću u H&M-u.
Prva H&M dječja Studio kolekciju inspirirana je pričama poput Alise iz zemlje čuda ili švedskim pričama Johna Bauera i ima vez ili print kao glavne motive.
“Sviđa mi se kako dječja H&M Studio kolekcija pretvara folklorne bajke u modnu stvarnost. Detalji na kolekciji su fantastični i čine da svaki komad odjeće ima pravi karakter i šarm”, kaže Ann Sofie Johansson, kreativni savjetnik u H&M.
Komentari