Naomi Campbell i Romeo Bechkam glavni su protagonisti neodoljive božićne priče
Ikonska britanska modna kuća, Burberry, spremno je prihvatila izazov te uspješno odgovorila na njega – 15. obljetnica kultnog britanskog mjuzikla ‘Billy Elliot’ poslužila je kao inspiracija za novu božićnu kampanju. U trominutnom video materijalu, Christopher Bailey, izvršni direktor brenda, uspio je okupiti poznata britanska lica iz svijeta glazbe, filma i mode – Sir Eltona Johna, Jamesa Cordena, Julie Walters, Romea Bechkama, Naomi Campbell, Rosie Huntington – Weasley, Michellea Dockerya, Jamesa Baya, Georga Ezru i Tobya Huntington -Whiteleya.
Izvorna postava filmskog hita ‘Billy Elliot’, donirala je humanitarna sredstva za lokalnu zajednicu Easington, gdje je i smještena radnja mjuzikla. Poučen tim iskustvom, Burberry je donirao 500.000 £ koje će biti podijeljene između dvije dobrotvorne udruge – Place2Be i zaklade County Durham. Ove dvije udruge imaju projekte usmjerene na smanjenje prepreka za obrazovanje, osposobljavanje i zapošljavanje u lokalnom području. Na ovaj način, Burberry odaje priznanje svakom umjetniku koji je sudjelovao u kampanji.
Kampanja odiše istinskim božićnim duhom, a glavna akterica, Naomi Campbell, blista u neodoljivom, klasičnom crvenom kaputiću. Uz jednog od najpoznatijih modnih fotografa Maria Testina, koji potpisuje fotografije, Burberry je još jednom stvorio najčarobniju božićnu priču!
Komentari