Na najromantičnijem dijelu zagrebačkog Gornjeg grada, u idiličnom okruženju Adventa na Strossu, predstavljeno je najveselije i najšarenije izdanje Božićnog piva do sad.
Šarena i topla božićna etiketa djelo je jednog od najboljih predstavnika mlađe generacije hrvatskih slikara, Stipana Tadića, kojim se nastavlja 28 godina duga tradicija građenja vizualnog identiteta Božićnog piva u suradnji s mladim i talentiranim hrvatskim umjetnicima.
Pretrpan bojama i uzorcima, djedicama, snjegovićima, sobovima, drvcima i svim mogućim blagdanskim motivima, “božićni džemper” ilustrira sve ono zbog čega posebno volimo ovaj dio godine te savršeno pristaje pivu posebnog okusa i jedinstvene recepture.
“Iznimno smo ponosni što već 28. godinu zaredom proizvodimo Božićno pivo jedinstvene recepture kako bismo svim pivoljupcima pružili poseban blagdanski doživljaj. Osim toga, svake se godine brinemo i da Božićno pivo zasja u novom ruhu pa je tako i ovogodišnja etiketa Božićnog piva nastala iz dugogodišnje suradnje Zagrebačke pivovare i mladih umjetnika“, rekao je Vanja Bartolec, marketing menager Zagrebačke pivovare za Core brendove.
Prekrasan glas grupe Tonka unio je posebnu toplinu u poslijepodne na kojem se nazdravljalo blagdanskom veselju, dobrom društvu i još jednoj odličnoj inačici omiljenog Božićnog piva.
Komentari