FOTO: Anja Bauer Minkara i njen tim osmislili rebranding obrazovne institucije Algebra

Autor:

facebook.com

Branding agencija Fabular na čelu s Anjom Bauer Minkara, vodećom stručnjakinjom i članicom žirija za dodjelu internacionalnih nagrada 2018 REBRAND 100® Global Awards, kreirala je rebranding strategiju najveće hrvatske privatne obrazovne institucije Algebra.

S novom pričom i novim vizualnim identitetom Algebra je obilježila 20 godina svog poslovanja i postaje sinonim za “iskru” koja motivira sve njezine polaznike.

“Okosnica naše priče jest želja da Algebrini polaznici pronađu ono što vole raditi i u tome postanu izvrsni.

Taj smo proces jednom riječju nazvali “zaiskri“, jer iskra u sebi sadržava emociju i asocijaciju na inteligenciju, svjetlost i želju za izvrsnošću, a istaknuli smo ga i novim sloganom: “Budi izvrstan u onome što voliš. Zaiskri“, izjavila je Anja Bauer Minkara.

Anja Bauer Minkara (Fabular)

Najveći izazov bio je riješiti nejasnu brand arhitekturu Algebre, jer su programi vizualno bili podijeljeni na dvije ekstenzije, “plavu“ koja se odnosila na visoko obrazovanje i “narančastu“ koja se odnosila na obrazovanje odraslih. Takva podjela uzrokovala je probleme u komunikaciji obrazovnih programa i lansiranju novih proizvoda i akvizicija.

“Uveli smo Branded House model arhitekture, gdje su sve ekstenzije i programi pod snažnim pokroviteljstvom krovnog branda, što je u skladu s trendovima koje slijede sva velika svjetska sveučilišta. Mi smo kreirali jasnu emocionalnu priču koja je jednako relevantna svim Algebrinim ciljnim skupinama – od osnovnoškolaca, preko studenata do polaznika programa cjeloživotnog obrazovanja”, zaključila je Anja Bauer Minkara.

Na temelju Fabularove brand strategije Studio Sudar kreirao je novi vizualni identitet Algebre. Logotip predstavlja stilizirano slovo A koje podsjeća na otvorenu stranicu knjige te time simbolizira učenje kontinuirani rast i napredak, a zbog svojih boja energičnost, strast i iskru.

Važno je naglasiti da je rebranding proveden jedinstvenom metodologijom osam sastojaka koji grade brand™, a predstavlja popis sastojaka potrebnih da bi brand napredovao. Time se pojednostavljuje proces izgradnje branda i stvara “formula“ koja daje brandu jaču svrhu, polet i utjecaj na tržištu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.