FORMULA 1 Velika pobjeda za Ferrari pred hordama tifosa u Monzi; talijanski TV komentatori ‘padali u nesvijest’

Autor:

Ferrari's Monegasque driver Charles Leclerc celebrates after winning the Italian Formula One Grand Prix race at Autodromo Nazionale Monza circuit, in Monza on September 1, 2024.,Image: 903794096, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Gabriel BOUYS / AFP / Profimedia

Gabriel BOUYS/AFP/Profimedia

Iako je uvelike nadograđeni Ferrari cijeli vikend pokazivao dobru formu, malo je bilo onih koji su uložili veliki novac na veliku pobjedu domaćeg tima pred tisućama oduševljenih navijača ekipe iz Maranella.

Charles Leclerc je odnio nevjerojatnu pobjedu na Velikoj nagradi Italije nakon što je iskoristio hrabru strategiju jednog zaustavljanja kako bi zadržao vodstvo, a Monegaški vozač oduševio je desetke tisuća Tifosa otimanjem “gotovo sigurne” pobjede McLarena na tlu Italije.

Nakon što je napravio pristojan start s linije s pole positiona, Lando Norris je u početku ostao na P1 prije nego što je Oscar Piastri projurio pored njega u drugoj šikani malo kasnije u krugu. Nakon toga, Australac je ostao u vodstvu veći dio utrke.

Međutim, budući da se velik dio ekipa odlučio za strategiju dva zaustavljanja, Ferrari je donio riskantnu odluku da pokuša s jednim zaustavljanjem za Leclerca i Carlosa Sainza, što je rezultiralo time da je njih dvojica uvjerljivo vodila desetak krugova prija kraja utrke.

Carlos Sainz, vozač koji danas slavi rođendan, nije se mogao zadržati ritam s obzirom na stanje njegovih guma, pa su ga Piastri i Norris iz McLerena prestigli i prešli na drugo i treće mjesto.

No, Leclercove gume su izdržale dovoljno za osvajanje emotivne pobjede na Ferrarijevom domaćem terenu, pa je prešao ciljnu liniju 2,6 sekundi ispred Piastrija.

Make that 0-7. https://t.co/HBoL5R5gps

— Luke Smith (@LukeSmithF1) September 1, 2024

Norris je osvojio dodatni bod jer je odvezao najbrži krug i na kraju zauzeo treće mjesto, smanjujući donekle razočaranje u danu u kojem se Britanac možda nadao da će više pomoći njegovoj kandidaturi za naslov prvaka.

Sainz se morao zadovoljiti četvrtim mjestom, dok je Lewis Hamilton – vozeći svoju posljednju utrku kao “strani vozač” u Monzi prije nego što će iduće godine voziti za Ferrari – bio peti za Mercedes.

Max Verstappen završio je na šestom mjestu, što je mjesto više nego je moćni Nizozemac osigurao u kvalifikacijama. Njegov Red Bull uspio je ostati ispred Mercedesa Georgea Russella na sedmom mjestu, dok je Sergio Perez na osmom mjestu dodao tri boda Red Bullovom zbroju na osmom mjestu.

Bio je ovo i dobar dan za Williams jer je Alex Albon osvojio dva vrijedna boda na devetom mjestu, a Kevin Magnussen bio je deseti u Haasu, u danu prepunom nepovoljnih sudačkih odluka za tim, jer su oba njihova vozača dobila vremenske kazne za odvojene incidente na stazi.

Fernando Alonso je zamalo propustio mjesto među prvih 10 i završio je na poziciji 11 za Aston Martin, dok je Franco Colapinto u svom plaćenom debiju u F1 završio na odličnoj poziciji 12 za Williams.

Trenutak koji je Tifose bacio u delirij: Leclerc u Ferrariju uzima pobjedu na VN Italije u Monzi | Foto: Eric Alonso/Panoramic/Profimedia

Monza je ujedno bila i P13 za bivšeg pobjednika Daniela Ricciarda, vozača RB-a koji je dobio dvije kazne u ranoj fazi utrke.

Esteban Ocon bio je vodeći Alpine na 14. mjestu, čime je bio ispred momčadskog kolege Pierrea Gaslyja na 15. mjestu, a slijedio ga je Valtteri Bottas za Kick Sauber na 16. mjestu.

Nico Hulkenberg završio je dan na 17. poziciji za Haas, dok je Zhou Guanyu bio 18. za Kick Sauber, a Lance Stroll je bio posljednji klasificirani trkač za Aston Martin na 19. poziciji.

Yuki Tsunoda bio je jedini koji se povukao iz utrke, nakon što je ekipa povukla bolid nakon sudara s Hulkenbergom.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.