Dodijeljene su nagrade ‘Najbolji poslodavac’ portala MojPosao, a tvrtka FOREO koja je od 2013. godine zaposlila više od 200 osoba, proglašena je pobjednikom u kategoriji srednje velikih tvrtki.
Nakon uspješne i kontroverzne globalne kampanje za zapošljavanje čiji pristup potpune iskrenosti nije uobičajen na hrvatskom, ali ni na inozemnom tržištu, švedska tvrtka FOREO s velikim regionalnim sjedištem u Gradu Zagrebu ima opravdan razlog za slavlje. U 2017. godini najbolji poslodavac u kategoriji srednje velikih tvrtki (od 51 do 200 zaposlenika) upravo je tvrtka FOREO, pretekavši DHL na drugom mjestu te agenciju Degordian na trećem.
Nagrada je rezultat istraživanja iskustva i percepcije samih zaposlenika, a ove godine istraživanje je obuhvatilo 45 tvrtki i 4000 zaposlenika iz svih grana gospodarstva.
Iako je osnovana tek 2013. godine u Švedskoj sa samo 16 zaposlenika, tvrtka FOREO trenutno broji više od 200 zaposlenika u Zagrebu i više od 100 zaposlenika u globalnim uredima u Šangaju i Las Vegasu te u čak 50 lokalnih ureda diljem svijeta. U beauty svijetu, FOREO je poznat po svojim inovativnim i potpuno jedinstvenim proizvodima koji su uvijek ispred svih trendova.
No, tako velik i brz rast donosi i izazove, najčešće brz pronalazak kvalitetnog i motiviranog kadra međunarodnog kalibra. Odjel ljudskih resursa u zagrebačkom uredu FOREA suočavao se s nedostatkom radne snage zbog odljeva visoko obrazovanog kadra u inozemstvo, jer profil zaposlenika koje traže najčešće pripada u nišna zanimanja čije se pomanjkanje osjeti na našem malom tržištu. Također, zbog toga što je riječ o tvrtki koja djeluje na tržištima cijelog svijeta, neke pozicije trebalo je popuniti inozemnim kadrom pa je zagrebački FOREO ured pravi svijet u malom. Službeni jezik je engleski, Skype sastanci uobičajen su dio njihove svakodnevice, a svaki petak zaposlenici organiziraju doručak inspiriran različitim kulturama svijeta.
No, privući kvalitetan, obrazovan kadar željan rada u vrlo izazovnoj, tehnološki naprednoj tvrtki nije lako, posebno kad je riječ o mladoj tvrtki koja se još nije mogla etablirati na tržištu rada. Upravo iz tog razloga FOREO je ove godine lansirao šaljivu kampanju u kojoj zaposlenici sami iskreno progovaraju o uvjetima rada, bez dlake na jeziku. U FOREU nema cenzure, ali radi se puno, a posao je poticajan i dinamičan te pravedno vrednovan. Rezultat kampanje su novi zaposlenici koji ovih dana počinju s radom, ali i visoka razina zadovoljstva rada u tvrtki koja je sada dobila i službenu potvrdu putem nagrade MojPosao.
A što zapravo FOREO radi? U svijetu high-tech uređaja za ljepotu, njihov sofisticirani futuristički dizajn te visoka učinkovitost proizvoda okupili su vojsku fanova (od kojih su neki svjetski poznate zvijezde) koji pozorno prate svaki njihov korak – i uvijek žele nešto novo.
Komentari