Fiat 500e je vodeći u europskom segmentu A+B BEV sa 65.000 prodanih modela i tržišnim udjelom od 14,7 posto. Prvi u Italiji, Njemačkoj, Španjolskoj, Belgiji i Austriji
Olivier Francois, izvršni direktor FIAT-a i globalni šef marketinga grupe Stellantis, izjavio je: “Fiat 500e još je jednom potvrdio uspjeh, vodeći je u segmentu gradskih električnih automobila u Europi drugu godinu za redom. od lansiranja prodan je u više od 185.000 primjeraka diljem svijeta i igra važnu ulogu u zelenoj tranziciji međunarodnih metropola. Fiat 500e trenutačno se prodaje u 44 zemlje diljem svijeta, nastavljajući elektrifikaciju marke diljem svijeta. Nudimo jednostavna, intuitivna i društveno relevantna rješenja, dok potrebe naših kupaca uvijek stavljamo u samo središte.”
Uspjeh FIAT-ovog električnog dragulja potvrđuju izvrsni prodajni rezultati: od lansiranja 2020. Fiat 500e je najprodavaniji električni mali automobil u Europi i najprodavanije električno vozilo grupe Stellantis. Prošle je godine Fiat 500e bio broj 1 u Europi u A+B BEV segmentu s tržišnim udjelom od 14,7 posto, uvećanim za 0,3 posto u usporedbi na 2022., unatoč padu segmenta od 5 posto. Fiat 500e zauzeo je prvo mjesto u Italiji, Njemačkoj, Španjolskoj, Belgiji i Austriji, drugi je u Francuskoj, a četvrti u Portugalu i Poljskoj.
U Europi je Fiat 500e prodan u gotovo 65.000 primjeraka.
Gledajući BEV industriju, u kontekstu sve veće pozornosti na ekološka pitanja, u 2023. godini Fiat 500e došao je na postolje u Italiji i Njemačkoj te na četvrto mjesto u Francuskoj i Španjolskoj. Među svim električnim modelima (BEV) na 10 najvećih europskih tržišta, Fiat 500e zauzeo je četvrto mjesto.
Dizajniran i proizveden u Torinu, Fiat 500e simbol je talijanske kreativnosti i osvaja obožavatelje Made-In-Italy proizvoda diljem svijeta. Njegov uspjeh naglašen je i s 42 međunarodne nagrade, što ga čini najnagrađivanijim FIAT-ovim modelom ikada. Prošle godine, obitelj Fiat 500e proširena je mlađim modelom Fiat Topolino, i većim Fiat 600e, kako bi se povećala ponudu malih, a vrlo funkcionalnih električnih automobila.
Komentari