Enzo Ferrari i suosnivači Mario Tadini, Ferruccio Testa, Augusto i Alfredo Caniato imali su velike planove na sportskom planu…
… no teško je itko mogao pretpostaviti kako će novoosnovana tvrtka postati najslavnija trkaća momčad u povijesti autoutrka i najpoznatiji proizvođač ekskluzivnih sportskih automobila. Ideja, koja se rodila za večerom u Bologni na današnji dan 1929., bila je osnovati privatnu momčad koja će pomagati vozačima u pripremi automobila za utrke.
U kratkom roku Enzov se pedantni rad pročuo i Scuderia je opsluživala nekih četrdesetak vozača, koji su mahom vozili automobile Alfa Romeo. Dobri odnosi s tvrtkom Alfa Romeo bili su važni za razvoj momčadi, a kada se milanska tvrtka 1933. našla u još jednoj od mnogobrojnih financijskih kriza, Scuderia Ferrari preuzela je i ulogu službene trkaće momčadi tvrtke iz Milana.
Krajem 1937. Alfa Romeo je otkupila vlasništvo nad momčadi i osnovala Alfa Corse, a Enzo Ferrari je u sklopu tog dogovora imao četverogodišnji moratorij na korištenje vlastitog imena, tako da će njegov prvi pravi trkaći automobil debitirati 1940. pod imenom Auto Avio Costruzioni.
Usprkos tome, bilo je jasno da je Enzova tvrtka pravi sljednik ugasle Scuderije, čiji je i znak, crni propeti konjić na žutom štitu ponovo aktiviran kada je osnovan SEFAC, Scuderia Enzo Ferrari Automobili Corsa.
Ostalo je povijest…
Autor: Dino Milić-Jakovlić
Komentari