Na petoj utrci sezone 1951. u Silverstoneu, José Froilán González, vješti argentinski vozač, sjeo je za volan bolida Ferrari 375 F1i ispisao povijest tvrtke iz Maranella
Enzo Ferrari, osnivač tima Scuderia Ferrari i automobilske tvrtke koja nosi njegovo ime, bavio se moto sportom od 1920-ih. Tijekom uspješnog rada za Alfa Romeo, osnovao je vlastiti trkaći tim i postigao značajan uspjeh u raznim trkaćim kategorijama. Nakon pokretanja Svjetskog prvenstva Formule 1, 1950., Ferrariju je vrhunska trkaća serija postala prioritet.
Debitantska sezona u Formuli 1, 1950., bila je solidna, ali ne i spektakularna. Tim Scuderia Ferrari se natjecao bolidom Ferrari 125 F1, koji su vozili talentirani vozači Alberto Ascari i Dorino Serafini. Premda je Scuderia Ferrari uspjela izboriti nekoliko postolja, pobjeda im je izmakla.
Sezona 1951. donijela je novu nadu za tim iz Maranella, uvođenjem bolida Ferrari 375 F1, pokretanog snažnim V12 motorom. Na petoj utrci sezone, održanoj 14. srpnja 1951. u Silverstoneu, José Froilán González, vješti argentinski vozač, sjeo je za volan novog bolida. Povijest se počela pisati….
Kako se utrka odvijala, González je pokazao izvanrednu vještinu i odlučnost. Najveći protivnici bili su mu timski kolega Luigi Villoresi i Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo). Ferrari 375 F1 pokazao je svoju brzinu i pouzdanost, omogućivši Gonzálezu dominaciju tijekom cijele utrke. Na kraju je prošao prvi ciljem, s 50 sekundi prednosti ispred Fangija, osvojivši prvu pobjedu u Formuli 1 za Ferrari.
Bio je povijesni trenutak za Ferrari i Gonzáleza. Scuderia Ferrari počela je svoj zvjezdani put u Formuli 1.
Komentari