Od početka veljače poznate društvene mreže facebook i Instagram će za tinejdžere selektirati oglase samo prema dobi i lokaciji, prenosi engadget.com.
Spol više nije važna odrednica za selekciju i vidljivost oglasa, a Meta bi u ožujku mladima dozvolila i opciju za ograničavanje vidljivosti za određenu temu. Ističe se da tinejdžeri već imaju mogućnost sakrivanja oglasa određenih oglašivača.
Tvrtka je već ranije uvela brojne promjene, zaštite i ograničenja, koja se tiču ovog i drugih pitanja. Instagram je profile djece mlađe od 16 godina učinio vrlo privatnima, biranje sadržaja, roditeljska ograničenja i kontrola, zabrana pristupa profilima mladih od strane sumnjivih računa su samo neka od poduzimanja, koja osiguravaju sigurnost djece na internetu.
Ove platforme su već ranije uvele i zaštitu, koja se temelji na umjetnoj inteligenciji kako bi zaustavile širenje nedozvoljenih, uznemirujućih i lažnih sadržaja.
Otvarajući profil na društvenim mrežama osobe pristaju na vidljivost nekih osobnih podataka, objava i sadržaja koje same postavljaju i žele da budu vidljivi. Brojne društvene platforme nastoje zaštiti korisnike u najvećoj mogućoj mjeri, česte su i zlouporabe, a ovakva poduzimanja štite sve one, koji odgovorno koriste internet.
Komentari