Čak i električni motocikli ‘daju gas’, na prvom mjestu je Italija s 78.997 novih registracija motocikala, 31,1 posto više nego i istom razdoblju 2022.
Slijedi Njemačka s 54.964 novoregistrirana dvokotača, 13,2 posto više nego u prvom kvartalu 2022. Europsko tržište motocikala prilično je raznoliko. S velikim izborom dvokotača, proizvođači u svojoj ponudi imaju sve vrste vozila i obujma. Osim toga, sve više ljudi izlazi na ulice s električnim biciklima.
Sada su dostupni prodajni podaci prodaje motocikala za prvo tromjesečje 2023. za europsko tržište. Čini se da stvari idu nabolje u motociklističkoj industriji. Sveukupno, došlo je do povećanja od 15,5 posto na pet najvećih tržišta u usporedbi s prvim tromjesečjem 2022. Ali idemo u detalje…
Na trećem mjestu je Francuska s ukupno 48.945 novih registracija, što je povećanje od 7,1 posto u usporedbi s prodajnim podacima za 1. tromjesečje 2022. znači. Na četvrtom i petom mjestu su Španjolska s 44.127 novih registracija i Velika Britanija s 26.826 novih registracija.
Nije iznenađujuće da su električni motori na dva kotača u posljednje vrijeme stvarno ‘nagazili gas’. U prvom tromjesečju 2023. godine zabilježen je rast od 1,2 posto, a ukupna registracija iznosila je 8890 jedinica. Iznad svega, njemačko tržište električnih vozila na dva kotača poraslo je za nevjerojatnih 89,9 posto zahvaljujući 2672 nove registracije. Francuska je s 2168 novih registracija električnih dvokotača zabilježila rast od samo 1,2 posto.
Zanimljivo je da se talijansko tržište u tom segmentu smanjilo. Za 2,3 posto. Od siječnja do ožujka 2023. prodana su samo 2054 nova električna dvokotača. S ipak pozitivnim rezultatom prvog tromjesečja 2023., čini se da se europska motociklistička industrija oporavlja od prilično slabe 2022. godine. Ako se trend nastavi, do kraja 2023. moglo bi se prodati više od milijun novih motocikala.
Komentari