Kubanski proizvođač cigara Habanos izvijestio je o skromnom rastu prihoda u 2022. godini zahvaljujući europskoj potražnji koja je ublažila utjecaj pandemije i posljedice razaranja uragana Ian.
Habanos je izvijestio da mu je prihod lani porastao dva posto, na 545 milijuna dolara.
Skroman rast odražava kontinuirani utjecaj pandemije na potražnju i posljedice pustošenja uragana Ian u rujnu prošle godine u glavnoj proizvođačkoj regiji, na otoku Pinar del Rio.
Europa je i dalje glavni izvor potražnje za kubanskim cigarama, s više od polovine udjela u prodaji. Slijede azijsko-pacifička zona s udjelom od 19 posto, Amerika s 15 posto, te Afrika i Bliski istok s 12 posto, dodao je Lopez.
U Europi prodaja je porasla uglavnom u Španjolskoj, Francuskoj i Njemačkoj. U Aziji važno je tržište postala je i Kina, predvodnica prodaje u toj regiji.
Kompanija je izvijestila da drži 40 posto udjela u globalnom tržištu premium duhana i 80 posto u tržištu ručno motanih cigara.
“Habanos nastavlja putem rasta koji je svijetu pokazao već u proteklim godinama”, rekao je potpredsjednik za razvoj Jose Maria Lopez na konferenciji za novinare.
Habanosovi brendovi cigara poput Cohibe, Montecrista, Partagasa i Romeo y Juliete prodaju se u 140 zemalja na pet kontinenata, uz izuzetak SAD-a koji je prije više od 60 godina Kubi uveo ekonomski embargo.
Komentari