Zagrebački kompleks Paromlin pretvara se u društveno-kulturni centar, zbog čega su u tijeku opsežni građevinski radovi. Grad je zbog toga morao zatvoriti i veliko parkiralište s oko 450 mjesta. Gradonačelnik Tomislav Tomašević stoga je najavio da će se do kraja godine proširiti i nadograditi parkiralište u kompleksu Gredelja na Strojarskoj cesti
Natječaj vrijedan 2,25 milijuna eura
Nedavno je raspisan natječaj vrijedan 2,25 milijuna eura kojim se traže izvođači radova, a ponude se mogu poslati do kraja mjeseca, piše Večernji list.
Planira se uređenje parkirališta s oko 400 mjesta za automobile te još 48 mjesta za motocikle i 52 za bicikle. Dodatnih 25 parkirnih mjesta ide za vozila osoba smanjene pokretljivosti. Izgradit će se i pristupna prometnica koja će voditi do parkirališta, a uz nju će se ucrtati i biciklističko-pješčačka staza.
Uz to, postavit će se nova rasvjeta te hortikulture, a izvest će se i sustav oborinske odvodnje te urediti prometna signalizacija. Radovi uključuju i uklanjanje svega što smeta na gradilištu, poput granja i drveća te postojećeg asfalta, tračnica i rubnjaka.
“Parkiralište trenutačno ima priključak na javnu cestu iz smjera Strojarske, a u budućnosti će imati pristup i s Trnjanske, što je predmet posebnog projekta”, stoji u natječajnoj dokumentaciji.
Uklonit će se 14 zgrada
Buduće parkiralište nalazit će se na zapadnom dijelu kompleksa Gredelj, i to na mjestu građevina koje će se ukloniti. Grad je u veljači raspisao natječaj za rušenje zgrada na području bivše tvornice, a u svibnju je za taj posao odabrana tvrtka TGT – ADRIATIK iz Pule, piše Večernji list.
Procijenjena vrijednost nabave je bila dva milijuna eura, no posao je sklopljen za 619.548 eura bez PDV-a. Njihov je zadatak srušiti 14 građevina kako bi se ondje moglo smjestiti buduće parkiralište. Neke se zgrade, stoji u natječajnoj dokumentaciji, ipak neće moći ukloniti jer su zaštićene.
Riječ je, naime, o bivšim industrijskim objektima, bila je to poznata Tvornica željezničkih vozila Gredelj koja je izrađivala dijelove za lokomotive i vagone, za čitavu Jugoslaviju.
Komentari