Grad Dubrovnik u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika naručio je izradu animiranog filma koji gledatelje upoznaje s pravilima ponašanja za posjetitelje unutar povijesne jezgre. Film je predstavljen u četvrtak na konferenciji za novinare, a gradonačelnik Mato Franković istaknuo je kako je cilj ove kampanje edukcija turista.
”Ovaj animirani film način je komunikacije s našim gostima, kako bi smo ih informirali kakvo ponašanje od njih očekujemo kada stignu u naš grad. Nije nam cilj kažnjavati ih nego na jednostavan način upoznati s onim što je prihvatljivo ponašanje na zaštićenom lokalitetu UNESCO-ve baštine”, rekao je u prigodi predstavljanja filma gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković.
Izvijestio je i o tome gdje se film već prikazuje, poput letova Croatia Airlinesa i brodova na kružnim putovanjima prilikom uplovljavanja u grušku luku, a nastavno na Memorandum o suradnji s CLIA-om, krovnom organizacijom cruise industrije. Do idućeg tjedna film će se prikazivati i dubrovačkoj zračnoj i pomorskoj luci te svim platformama Grada, gradskih firmi i ustanova, a ujedno se pregovara i s dubrovačkim hotelima.
Autor je animator Stjepan Milas, koji je za svoj prethodni animirani film Safe Vacation, izrađen u jeku korone, nagrađen 2020. visokim priznanjem na Međunarodnom festivalu turističkog filma ART&TUR.
Vitez Orlando, koji je i ovdje glavni protagonist, gledateljima na jednostavan način predstavlja glavne poruke projekta Respect the City – odjenuti se u šetnji, ne voziti bicikl ili električni romobil u povijesnoj jezgri, ne bacati čikove, držati pse na uzici i slično. Korišten je format nijemog animiranog filma koji je univerzalan i lako razumljiv široj publici i svim generacijama.
”Film je dio komunikacijskih aktivnosti projekta Respect the City, kojeg Turistička zajednica promovira svuda po svijetu i koji je prepoznat kao jedan potpuno novi, uspješan pristup održivog turizma. Sama forma ovog filma izabrana je kao blagi oblik komunikacije koji će gledatelje upozoriti na neka ponašanja i zabrane. Edukacija turista u cijelom svijetu je trenutačno ”in” jer jednak problem imaju svi turistički gradovi”, kazao je direktor TZ-a grada Dubrovnika Miro Drašković. Naglasio je i kako će se film promovirati i svima kanalima HTZ-a po svijetu.
Komentari