Država je raspisala javni natječaj za vizualni identitet, PR usluge, kemijske olovke, kišobrane i slične drangulije “u svrhu promocije projekata obnove nakon potresa, koji se financiraju iz EU fondova”, objavio je N1.
Središnji državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje raspisao je javni natječaj za usluge promidžbe i vidljivosti projekata “Obnove obiteljskih kuća u vlasništvu RH” i “Uklanjanje i izgradnja zamjenskih stambenih jedinica u vlasništvu RH, na potresom pogođenim područjima”, u procijenjenoj vrijednosti od 2.160.000 kuna bez PDV-a.
Između ostalog, nabavljaju po 500 kemijskih olovki i blokova za pisanje, 250 platnenih vrećica, po 200 USB-ova i kišobrana s dotiskom i 100 višekratnih sklopivih kabanica.
Cilj im je promidžba projekata i “informiranje ciljnih javnosti s ciljem jačanja vidljivosti”.
Kako navode iz Središnjeg državnog ureda, “postupak javne nabave se provodi u okviru Programa Operativni program konkurentnost i kohezija, temeljem financiranja bespovratnim sredstvima iz europskih strukturnih i investicijskih fondova, u Proračunu RH, na aktivnosti-kontu K-761080-4211/4511, izvor 563 (95,00% EU fondovi), izvor 12 (5,00% nacionalna sredstva) – Obnova nakon potresa u Sisačko-moslavačkoj i Karlovačkoj županiji objekata u državnom vlasništvu”.
Aktivnosti informiranja javnosti i vidljivosti projekta obvezni su elementi svakog projekta koji se financira sredstvima EU fondova.
Kako navode, svrha tih aktivnosti je: prezentirati projekt, projektnu ideju, ciljeve i rezultate, podizanje svijesti javnosti, medija i dionika o ulozi Europske unije te objava činjenice da EU sufinancira projekt te podijeliti stečena znanja i iskustva.
Komentari