“Industrijska proizvodnja u prvih šest mjeseci 2018. godine bilježi rast u djelatnosti prerade drva i drvnih proizvoda za 4.4%, a u proizvodnji namještaja za 3.4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Također, u prvoj polovici godine ovaj sektor bilježi povećanje izvoza za 2% u odnosu na isto razdoblje lani. Jedan od načina da proizvodi drvoprerađivačke industriju pronađu put prema izvozu je i nastup na Ambienti“, rekao je Dragan Kovačević, potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam na predstavljaju programa ovogodišnje Ambiente.
Ovaj Međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije održava se od 10. do 14. listopada i predstavlja koncepcijski i komunikacijski redizajniranu priču o ideji, dizajnu, arhitekturi i hrvatskoj proizvodnji. Na sajmu izlažu 332 izlagača iz 32 zemalja, a među njima su 32 članice Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK na 3006 četvornih metara.
“Interes nam je da hrvatski drvoprerađivači nastupe na Ambienti u dobrom svijetlu zahvaljujući marketinškoj promociji i brandiranju domaćeg proizvoda, osobito industrijskog namještaja. Ove je godine HGK uložila značajne napore u vezi s nastupom domaćih drvoprerađivača i proizvođača na Ambienti, što se vidi u dodatnoj animaciji članica i financijskoj potpori od 50% kojom se pokrivaju troškovi izložbenog prostora i koja je za 20% veća nego prethodne godine“, dodao je Dragan Kovačević.
“Jubilarna 45. Ambienta bilježi kvalitativni i kvantitativni rast, i u broju izlagača, i u povećanju izložbene površine, što, među ostalim, možemo zahvaliti suradnji s Gradom i s HGK“, istaknula je Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma, napomenuvši da se u sedam paviljona trima tematskim cjelinama (AmbiDOM, AmbiPRO te Design zona) predstavljaju ugledni proizvođači namještaja te dizajneri i dizajnerski studiji.
Komentari