DRAMA U JADROLINIJI Šef NO-a Damir Zec traži od Butkovića da ga razriješi jer ne podržava odluke Plenkovićeva miljenika Sopte

Autor:

Pixsell

Ministar mora, pormeta i infrastrukture Oleg Butković dobio je dramatično pismo od predsjednika Nadzornog odbora Jadrolinije Damira Zeca u kojem teško kritizira poslovne poteze Davida Sopte, šefa Jadrolinije i bliskog prijatelja Andreja Plenkovića

Damir Zec, predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije, 5. srpnja 2024. uputio je Olegu Butkoviću, predsjedniku Skupštine Jadrolinije i ministru mora, prometa i infrastrukture dramatično pismo u kojem ga moli da ga razriješi s te funkcije. Zec je dugogodišnji profesor na Pomorskom fakultetu u Rijeci i predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije od 2017. godine, od vremena kada je glavni direktor bio Alan Klanac, protiv čijih je poslovnih odluka u nekoliko navrata protestirao.

ALI OD DOLASKA DAVIDA SOPTE NA ČELO JADROLINIJE prije šest godina Zec, sve do prije par dana, nije dovodio u pitanje način na koji je Sopta, čovjek od velikog i posebnog povjerenja premijera Andreja Plenkovića, rukovodio upravljanjem i razvojem Društva. Sada se to dramatično promijenilo jer Zec u pismenom obliku, iz zasad suštinski nepoznatih razloga, službeno teško kritizira postupanje Davida Sopte, bliskog prijatelja Andreja Plenkovića.

‘ZANIMA VAS SAMO PROVIZIJA’ Milanović pita Plenkovića zašto trajekte ne gradi u Hrvatskoj

Pismo Damira Zeca adresirano na Butkovića glasi ovako: ‘’Poštovani Predsjedniče Skupštine, ministre Butkoviću, poštovani Oleg,

Ovim putem želim vas zamoliti da me u što skorije vrijeme razriješite odnosno oslobodite dužnosti člana Nadzornog odbora Jadrolinije, na način za koji smatrate da je primjeren.

Naime, poslovna politika društva Jadrolinija, koju u proteklih godinu, dvije provodi postojeća uprava na čelu s gospodinom Davidom Soptom u značajnoj mjeri odstupa od mog viđenja rukovođenja, upravljanja i razvoja Društva. Poimence, sav napor Uprave svodi se na nabavku brodova i to bez temeljite pripreme, kako u pogledu provjere brodova koji se kupuju, njihove cijene (koja se nerijetko čini neopravdano visokom), troškova prilagođavanja i tako dalje. Posljedica je da većina nabavljenih brodova provodi mjesece u brodogradilištima prije nego što krenu u redovne linije, a ukupne nabavne cijene ne odražavaju njihovu tržišnu vrijednost. Izniman primjer takvog poslovanja je brod ‘Sveti Duje’, no nije jedini…

‘SVE JE ZNAO’ Sindikat traži ostavku predsjednika Uprave Jadrolinije, kupuju se stari i nesigurni brodovi

UVJETI PRENOŠENJA ČLANAKA: Svi članci objavljeni u izdanjima Nacional News Corporationa njegovo su vlasništvo. Nacional News Corporation dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka iz svojih izdanja u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka isključivo kao kratku vijest od najviše deset redaka (300 znakova) uz obavezno navođenje izvora. Nacional News Corporation tužit će prekršitelje pred sudom u Zagrebu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.