KTC u svojim supermarketima nudi najfinije sezonsko voće i povrće vrhunske kvalitete, proizvedeno u vlastitim plastenicima, a sve što se može proizvesti na hrvatskim poljima nabavlja od domaćih proizvođača
KTC već gotovo tridesetak godina svakodnevno nudi tek ubrano voće i povrće svojim kupcima te na njihove stolove donosi mirise tradicije i okuse domaće proizvedenog voća i povrća. Ova obiteljska kompanija u vlasništvu uspješnog gospodarstvenika i vizionara Ivana Katavića, uspješno posluje protekla tri desetljeća, a osobito se ponose svojom korporativnom kulturom te vrijednim zaposlenicima koji su ključ uspješnosti njihova poslovanja.
Činjenica koja se treba posebno istaknuti jest da u poslovanju KTC-a posebno mjesto zauzimaju kooperativna proizvodnja s hrvatskim selom i domaćim proizvođačima te želja da svojim kupcima ponude najbolje proizvode iz domaćeg uzgoja, osobito mirisno voće i povrće. Birati mudro i kvalitetno – to je moto tvrtke jer samo najbolje iz hrvatskog sela je našlo mjesto na policama supermarketa KTC-a.
Od svojih dobavljača kupuju gotovo sve krumpir, luk, kupus, karfiol, zelenu salatu, jabuke, bobičasto voće, orašaste plodove… Ti plodovi zemlje otkupljuju se sezonski i smjesta stižu na police u trgovine. “Samo sezonsko i svježe za kupce” – imperativ je u KTC-u.
Svakako treba spomenuti i da KTC ima povrće iz vlastite proizvodnje, a začetnik te ideje još prije desetak godina bio je vlasnik kompanije gospodin Ivan Katavić. Iz godine u godinu rezultati proizvodnje voća i povrća bili su zadivljujući tako da se u sočnim plodovima uživalo u mnogim hrvatskim kućanstvima, a o tome govore i zadivljujuće brojke – u KTC-u se, primjerice, prošle godine prodalo oko 635 tona rajčice, 40 tona krastavaca, pet tona paprika te 85.000 komada salate.
Komentari