Dok Facebook izbacuje Oculus Quest 2, šef Sonyja kaže da VR neće tako skoro biti značajan dio interaktivne zabave

Autor:

Minh Pham on Unsplash

Izvršni direktor Sony PlayStationa Jim Ryan poručio je da virtualna stvarnost (VR) neće biti značajan dio interaktivne zabave u bliskoj budućnosti. Ryan je za Washington Post poručio da VR ispred sebe ima još dug put, iako jnaglašava da Sony ne odustaje od ovog medija.

“Mislim da smo dosta udaljeni od budućnosti VR-a, ali PlayStation vjeruje u VR. Vjerujemo da će u nekom trenutku u budućnosti VR predstavljati značajnu komponentu intraktivne zabave. Hoće li to biti ove ili sljedeće godine? Ne. Ali, u jednoj fazi će doći do realizacije”, poručio je Ryan.

Dodao je da novi PlayStation 5, koji izlazi na tržište 12. studenog, podržava stari PlayStationVR uređaj s posebnim adapterom. Sony je neprestano nesiguran oko planova za VR. U travnju 2019. godine Mark Cerny izjavio je da je VR jako važna za njih, ali nije navodio nikakve detalje. Voditelj istraživanja i razvoja Dominic Mallinson, pak, kazao je da uz PlayStation 5 neće doći nove slučalice. Još prošlog mjeseca Ryan je VR nazvao ‘nedokazanim prostorom kojim je Sony stvarno zaintrigiran i jako uzbuđen.

S druge strane, Facebook je upravo predstavio svoj Oculus Quest 2. Riječ je o VR uređaju koji može raditi i samostalno, što znači da većinu VR igara možete igrati bez povezivanja s računalom. Opremljen je vanjskim kamerama na sve četiri strane za praćenje ruku i otkrivanje okoliša. Na lijevoj strani nalazi se USB-C i 3,5 mm priključak, dok se na desnoj strani nalazi gumb za napajanje i LED indikator. S donje strane su tipka za glasnoću i dva mikrofona. Ugrađeni zvučnici isporučuju kinematografski 3D pozicijski zvuk.

Maska za oči lako se izvlači kako bi omogućila podešavanje položaja leća ili umetnula priloženi separator koji ovaj VR uređaj malo podiže od vašeg lica kako bi se udobno mogao koristiti s naočalama. IPD (udaljenost između zjenica) promijenjena je iz metode klizača u oblik u kojem se okular izravno pomiče. Raspon podešavanja je 58/63 / 68 mm u 3 koraka. LCD zaslon prikazuje sliku od 1.920 v 1.832 piksela za svako oko.

Ima Qualcommov Snapdragon XR2 platformu koja pruža više od 11 puta AI obrade od prethodnog rješenja. Uključuje namjenski procesor za računalni vid Engine for Visual Analytics (EVA) koji pomaže u rasterećenju ključnih zadataka vezanih uz VR za praćenje kako bi se omogućilo malo kašnjenje i smanjila ukupna potrošnja energije.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.