Ovo je čast problem dizelaša koji se ne održavaju redovito. Uzrok: neredovita izmjena i/ili ugradnja nekvalitetnog filtra goriva
Ako se dizelski motor gasi pri zaustavljanju, vjerojatno ćete trebati platiti ‘ ceh‘ neredovitom servisiranju odnosno ‘preskakanju‘ izmjene filtra goriva, odnosno ugradnji jeftinog kineskog loše kvalitete, kakvi se nude po trgovačkim lancima.
Naime, tada prljavština prodire u fine, precizne dosjede i plohe brizgaljki te visokotlačne pumpe goriva i haba ih, što uzrokuje probleme u dobavi goriva u dizelski motor (za razliku od benzinca, koji snagu podešava zakretanjem usisne zaklopke, režim rada mijenjaju promjenom količine goriva).
Prvi je mogući problem u brizgaljkama, koje možda propuštaju gorivo (potrebno je provjeriti povratni vod) ili ne ubrizgavaju potrebnu količinu goriva. Drugi je u visokotlačnoj pumpi goriva common-rail sustava.
Važno je provjeriti tlak goriva u praznom hod, koji treba biti min. 250 bara.
Komentari