Diskografska kuća Death Row Records, specijalizirana za hip hop, koju su 1992. godine pokrenuli Dr. Dre, Suge Knight, The D.O.C. i Dick Griffey i za koju su snimali 2Pac Shakur i Snoop Dogg, ovih je dana povodom 30. rođendana otvorila virtualni muzej ‘The Death Row Experience’.
Ekipa koja je 1992. godine osnovala i pokrenula Death Row Records vodila ju je do bankrota 2006. godine i potpunog kraja 2008. godine. Među najzapaženijim izdanjima Death Row Records bili su debitantski albumi dr. Drea ‘The Chronic’ i Snoop Dogga ‘Doggystyle’ koji se tada predstavljao kao Snoop Doggy Dogg. Oba albuma odmah po izlasku našla su se među prvih pet na Billboardovoj listi 200 i tijekom vremena u više navrata ostvarili platinastu nakladu.
U muzeju ‘The Death Row Experience’ posjetitelji mogu pogledati razne povijesne fotografije, priče o o diskografskoj kući i glazbenicima s kojima su surađivali, te pronaći poveznice do NFT-a koje je stvorio dizajner TillaVision. Muzej je zvučno ispunjen pjesmama nekih od najznačajnijih pjesama u izdanju ove diskografske kuće.
Od 30. lipnja obožavatelji će moći i sami sudjelovati u obogaćivanju virtualnog muzeja slanjem svojih memorabilija poput ulaznica za neke koncerte njihovih izvođača, bootleg snimke, fotografije s glazbenicima itd.
Ovdje možete posjetiti virtualni muzej ‘Experience On Death Row’
Komentari