Direktor HTZ-a Kristjan Staničić u utorak je govorio o još jednoj turističkoj sezoni u pandemiji.
Naveo je da možemo biti zadovoljni turističkim rezultatima, a pozitivan trend nastavljen je i u prosincu.
U Hrvatskoj je last minute dosta prisutan, kaže Staničić, pa je tako i za vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana. Interesa i turista ima.
“Hrvatska ima blaže mjere u odnosu na njihove zemlju”, dodao je gostujući u programu N1 Televizije.
Hoteli – nositelji turističke ponude
Kaže da su hoteli nositelji turističke ponude, a veseli ih što rezervacija ima i na kontinentu – ne samo u Zagrebu nego i u Gorskom kotaru, Lici i Slavoniji.
“Ključni cilj kampanja koje nisu usmjerene na sunce, more, gastronomiju je držati vidljivost. To nam je zadatak raditi cijelu godinu”, istaknuo je direktor HTZ-a.
Sljedeće godine cilj je dostići 90 posto turističkih noćenja iz 2019. godine, otkrio je Staničić.
Komentari