DIMNA ZAVJESA O muškarcima koji pate od ‘optimizma pamćenja’ i nisu ispunili ambicije majki

Autor:

Željko Senečić

Štitić je uspio u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj, a Baklava u Republici Hrvatskoj. Fizički, veletrgovac Štitić i poduzetnik Baklava izgledali su slično. Poduzetnik Štitić imao je svoj stol u Gradskom podrumu, a poduzetnik Baklava u Esplanade hotelu. Obojica su pili francuski konjak Martell, voljeli zlato i žene. PODUZETNIK BAKLAVA BIO JE ČEDO SOCIJALIZMA, čiji je kraj dočekao kao komercijalni direktor Tvornice gumba. U privatizaciji je Tvornica gumba „Union” postala Baklavina. Kako? Direktor banke rođen je u istom selu kao Baklava

Ljudi kada upadnu u starije godine, posebno muškarci, skloni su mišljenju da je nekada bilo bolje ili da se nekada živjelo bolje. To je nostalgija za proteklim vremenom. Obično, a to nije zakon, tako misle muškarci koji nisu u životu ispunili ambicije koje su oni ili njihove mame imali…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)