Uz pomoć nove aplikacije za mobilne telefone građani Grada Beča će u buduće u roku od 30 sekundi gradskoj upravi moći prijaviti svoje pritužbe i želje.
U gradu postoji ukupno 600 e-government servisa koji građanima smanjuju vrijeme čekanja u institucijama javne uprave. Tim stranicama mjesečno pristupi do milijun ljudi, a ušteda vremena iznosi i do dva sata.
Istaknimo kako Grad Beč s 315 open servisa i 207 aplikacija za njihovo korištenje zauzima vodeće mjesto u Europi.
U okviru procesa digitalizacije prije nekoliko dana predstavljena je nova aplikacija za mobilne uređaje pod nazivom ‘Reci Beču’. Uz njezinu će pomoć građani u buduće u roku od 30 sekundi gradskoj upravi moći prijaviti svoje pritužbe i želje.
Unutar gradske uprave od početka ove godine postoji poseban odjel koji se bavim takvim slučajevima. Zaposlenici tog odjela velikim se dijelom kreću po terenu kako bi se što brže i bolje mogli pozabaviti pritužbama građana, a nova će im aplikacija uvelike olakšati posao.
“Važno mi je da želje i pritužbe građana obradimo što prije i što efikasnije i da ih ne šaljemo od odjela do odjela. Nova aplikacija će pomoći da svi ti problemi u buduće budu još brže i bolje riješeni”, kazala je bečka gradska zastupnica, Ulli Sima, tokom predstavljanja nove aplikacije.
Građani uz pomoć aplikacije mogu u nekoliko klikova prijaviti problem, a najbolje je sve poslikati i u aplikaciju učitati fotografiju. Ako je na mobitelu uključen lokacijski servis, aplikacija samostalno prepoznaje lokaciju. A ako nije, potrebno ju je ručno unijeti.
Aplikacija odmah pruža i informaciju radi li se o nekom problemu koji je već ranije prijavljen ili o nečemu što je prijavljeno po prvi puta. Nakon izlaska na teren i riješavanja problema, na primjer popravka pokvarene ulične svjetiljke ili zaštitne ograde na gradilištu, aplikacija šalje obavijest o tome.
Komentari