Demi Moore je nedavno privukla veliko zanimanje pojavljanjem u kampanji za kupaće kostime etikete Andie. Objavljene fotografije na društvenim mrežama su privukle mnogo pažnje, a poznata glumica je sad za medije otkrila da joj je cilj bio pokazati da su “žene lijepe i u zrelim godinama”, prenose news.yahoo.com.
Ovo nije prva suradnja i angažaman američke glumice za ovaj brand. Prijašnja kampanja za kupaće kostime u kojoj su se pojavile i njene kćeri – Tallulah (28), Scout (30) i Rumer (33) je također istaknula žensku ljepotu, samouvjerenost i odlučnost.
Moore je za medije izjavila da se žene u godinama počinju brinuti oko izgleda pojedinih dijelova tijela te da je često u pitanju trbuh.
Odgovarajući izbor krojeva odjevnih predmeta ili kupaćih kostima to ne bi trebao skrivati. Pomisao da postaju “manje poželjne” je, poručila je 59-godišnja Demi Moore, pogrešna.
Komentari