DAVIS CUP: Prilika da se španjolski novinari upoznaju s turističkom ponudom Slavonije

Autor:

25.07.2012., Slavonski Brod - Hrvatsko-autenticno slavonsko, etno selo Stara Kapela u Brodsko-posavskoj zupaniji jedan je od pozitivnih primjera ulaganja u  kontinentalni turizam.
Photo: Ivica Galovic/PIXSELL

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Turistička zajednica Osječko-baranjske županije u suradnji s Ministarstvom turizma su u povodu Davis Cup susreta Hrvatske i Španjolske organizirali studijsko putovanje za španjolske sportske i turističke novinare po Slavoniji, Baranji i u Zagrebu, izvijestili su u utorak iz Glavnog ureda HTZ-a.

Studijsko putovanje počelo je 1. veljače, kada su novinari pratili prvi teniski meč, a u idućih par dana obišli su Park prirode Kopački rit, vinarije Belje i Erdut, Kulturni i znanstveni centar Milutin Milanković u Dalju, katedralu svetog Petra i ergelu Lipicanaca u Đakovu, dok će danas posjetiti i Zagreb.

Neki od španjolskih novinara već su bili u Hrvatskoj u posjetu Dubrovniku, Splitu, Hvaru, Opatiji i Istri, no prvi su put posjetili kontinentalni dio Hrvatske, koji ih je, kako prenose iz HTZ-a, oduševio raznolikošću, ljepotama prirode te bogatom kulturno-povijesnom baštinom.

U razgledavanju Slavonije i Baranje sudjelovali su i pobjednici nagradne igre koja je, posebno za španjolsko tržište, organizirana na društvenoj mreži Facebook u sklopu projekta “World in one country”, koji komunicira raznolikosti i bogatstva hrvatske baštine čija se sličnost, putem atraktivnih fotografija, uspoređuje sa svjetski prepoznatljivim znamenitostima.

Ta je nagradna igra, kako kažu iz Glavnog ureda HTZ-a, ostvarila odlične rezultate, odnosno doseg od 100 tisuća ljudi te više od 2.400 lajkova, a u samoj igri je sudjelovalo više od 300 sudionika.

Važnost turističke promocije kroz sportska događanja naglasio je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić ističući da je to izvrsna priliku za dodatnom promocijom.

“Osijek i Slavonci općenito su doista bili vrhunski domaćini, a naša je želja bila da sve to skupa dodatno približimo Španjolcima i pokažemo da je Hrvatska puno više od ljetne odmorišne destinacije sunca i mora. Siguran sam kako će turistički promet na kontinentu biti sve izraženiji, posebice u segmentu produljenja turističke sezone izvan glavnih ljetnih mjeseci”, poručio je Ivičić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)