Dugogodišnji direktor marketinga Zagrebačke pivovare, Darko Ivančević, preuzima poziciju globalnog potpredsjednika piva Staropramen unutar pivske korporacije MolsonCoors, na kojoj će biti zadužen za strateško planiranje i vođenje brenda.
Poziciju v.d. direktora marketinga i izvrsnosti potrosača za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu preuzima Ivan Šuvar, dosadašnji marketing menadžer za core brendove Zagrebačke pivovare.
Ova promocija rezultat je bogatog komercijalnog iskustva Darka Ivančevića koje je stjecao na svojim dosadašnjim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari kao i tijekom karijere u Plivi i Hendalu, kompanijama u kojima je radio prije dolaska u Pivovaru. Darko Ivančević došao je u Zagrebačku pivovaru 2007. godine na poziciju Trade Marketing Managera OFF trade. Godine 2011. prelazi u odjel Marketinga, na mjesto Marketing Managera za core brendove, a potkraj 2013. preuzima ulogu direktora marketinga. Tijekom dosadašnje karijere dao je velik doprinos rastu brendova, rastu tržišnog udjela i uspješnosti poslovanja Zagrebačke pivovare.
“Sretan sam što već dugi niz godina radim u organizaciji i korporativnoj kulturi koja prepoznaje i nagrađuje uspjehe timova i kvalitete i kompetencije svojih zaposlenika. Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar globalne strukture trećeg pivara u svijetu Molson Coorsa, čiji je član i Zagrebačka pivovara i mogućnosti daljnjeg rasta unutar kompanije te se nadam kako ću svojim znanjem i iskustvom doprinijeti novim poslovnim uspjesima na novoj poziciji”, rekao je povodom imenovanja Darko Ivančević.
Odjel Marketinga Zagrebačke pivovare tijekom proteklih godina postigao je iznimne uspjehe kao rezultat rada vrhunskog tima. Pokrenuti su mnogi vrlo uspiješni projekti, inovacije i kampanje. Sve to pridonijelo je znatnom rastu tržišnog udjela Zagrebačke pivovare, lidera na hrvatskom pivarskom tržištu.
Komentari