Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe, turbobenzinac potrošnjom u drugi plan baca izvedbe na plin i hibride

Autor:

Autoportal.hr

Hibridi se u gradu ističu potencijalom uštede goriva, a donedavno dobru financijsku konstrukciju činile su i verzije na plin. Dacia Sandero Stepway u standardnoj benzinskoj varijanti na tragu je tih talenata

Dacia je kako kod naših ljudi, tako i širom Europe proteklih godina doživljena bolje nego ikada. Napredak ponajviše u estetskom smislu, uz provjerene Renault recepture bile su dovoljne da kupci zagrizu. S velikim osvježenjem cijele postave početkom godine, kakvu autoindustrija ne pameti, Dacia je nastavila uspjeh na EU tržištu.

Novi logotip danas krasi sve modele, a tehnički dio ostao je isti. Dakle, provjereni motori koji su se dokazali na brojnim zadacima. Danas u taxi službama vidimo jako puno od reda i hatchback Sandero, SUV Duster i MPV Jogger. U razgovoru s vozačima, povjerili su nam se kako nemaju nikakvih problema, a i u potrošačkom smislu (najčešće je to 3-cilindarski turbobenzinac 1.0 TCe) nemaju prigovora.

Baš to je tema u kojoj seciramo novi Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe raspolaže 90 KS. Tri cilindra donose priličnu razinu zabave u vožnji. Nije bez ‘špirita’. Moment od 160 Nm dostupan je već od 2100 okretaja te do stotke ubrzava za 12 sekundi i može postići 172 km/h. Više nego dovoljno za prosječnog vozača!

U potrošačkom smislu, naš test smo odradili uz prosjek potrošnje goriva od 6,7 litara na 100 km. S tim da naglasak stavljamo kako se vožnja odvijala samo unutar Zagreba. Pogotovo je zanimljivo bilo pratiti kretanje potrošnje tijekom jutarnjih sati, vožnja do Jordanovca, pa do Jankomira, tri dana u nizu se kretala od 6,5 do 7 litara potrošnje. Pristojno!

Na prvom druženju s ovim modelom, imali smo izlet do Varaždina. U tom pogledu brojke su kada smo vozili lokalnim cestama išle u domeni 5 litara. Pri tome naglašavamo, kako smo vožnju odradili u skladu s prometnim propisima, uživajući ponekad u oglušenju prebacivanja brzine u viši stupanj…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.