Spot grupe Krankšvester za pjesmu ‘Gaber’ pogledan je na YouTubeu tri milijuna puta, a rasprodali su i koncert u Tvornici kulture u subotu. Hrvoje Marjanović govori o Porinu kao nebitnoj dodjeli koja se svodi na gomilu likova i međusobno dodjeljivanje nagrada koje samo njima nešto znače
Prosječan konzument hrvatske glazbe neće znati o čemu govorite spomenete li mu grupu Krankšvester. Njihove pjesme ne emitiraju se na radiostanicama niti im se spotovi prikazuju na televizijama, o njima ne pišu novine. Svejedno, njihov spot za pjesmu „Gaber“ pogledan je na YouTubeu preko tri milijuna puta, a svaki prethodni više stotina tisuća puta. Njihova publika voli ih i prati već punih osam godina, tijekom kojih su objavili četiri albuma i svojim singlovima razveselili obožavatelje poklonivši ih putem besplatnog downloada. Zahvaljujući internetu i društvenim mrežama, Hrvoje Marjanović, poznat pod imenom Sett, i Davor Miletić, poznat kao 3ki Stil, koji čine grupu Krankšvester, postali su u Hrvatskoj velike rap zvijezde koje rasprodaju gotovo svaki svoj koncert, uključujući i predstojeći u Tvornici kulture 10. ožujka, na kojem će promovirati svoj novi studijski album jednostavno nazvan „IV“.
NACIONAL: Vaš spot za pjesmu „Gaber“ na YouTubeu je pogledalo preko tri milijuna korisnika, a pjesma se uopće ne vrti u eteru hrvatskih radiostanica. Kako to objašnjavate?
Zapravo je vrlo jednostavno, radiostanice su potpuno irelevantne za publiku kojoj se mi obraćamo. Štoviše, klasične platforme od samog početka nisu bile faktor u onome što radimo. I da ne bi bilo zabune, nemamo ništa protiv toga niti ovo govorim u stilu “j…š radio i TV ako ne puštaju Krankšvester”. Daleko od toga. Ono što radimo jednostavno nije radio friendly pa ne gajimo negativne emocije prema urednicima koji nas nikada neće uvrstiti na playliste. Internet je od samog starta bio naša jedina platforma, a klasični mainstream kanali, izuzmemo li poneki intervju, jednostavno nisu bili ono na što ciljamo jer znali smo da to nije mjesto za nas…
Komentari