Croatia Airlines i Turistička zajednica grada Zagreba predstavili su zajedničku promotivnu suradnju u ovogodišnjem ljetnom redu letenja nacionalnog avioprijevoznika, koji počinje 27. ožujka i traje do kraja listopada ove godine.
Tom prigodom predstavljene su i najvažnije novosti u mreži odredišta Croatia Airlinesa tijekom ovogodišnje sezone, s naglaskom na međunarodnu povezanost Zagreba i europskih metropola.
Novosti su predstavili Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa, Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, i Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa.
Croatia Airlines tijekom ovogodišnje sezone planira izravno povezati Hrvatsku i 21 međunarodno odredište, odnosno 22 europske zračne luke, a zrakoplovi tvrtke pritom će letjeti na 41 međunarodnoj liniji.
Iz Zagreba su tijekom ljetnog reda letenja planirani redoviti međunarodni letovi u 15 europskih odredišta. Obnavljaju se sezonski letovi Zagreb – Barcelona, a glavni grad Hrvatske bit će izravno povezan i s Amsterdamom, Atenom, Bečom, Bruxellesom, Dublinom, Frankfurtom, Kopenhagenom, Londonom (ZL Heathrow), Münchenom, Parizom, Rimom (via Split), Sarajevom, Skopljem i Zürichom.
“Ljetnim redom letenja dodatno ćemo proširiti mrežu naših međunarodnih odredišta i to kroz obnavljanje dijela međunarodnih linija na kojima tijekom epidemiološke krize nismo letjeli, kao i intenziviranjem letova na postojećim linijama u međunarodnom i domaćem prometu. Svjesni svoje uloge nacionalnog avioprijevoznika kao i utjecaja koji našim operacijama imamo na ukupnu turističku i gospodarsku sliku Republike Hrvatske, ali i broj turističkih posjeta našoj metropoli, ostajemo dosljedni svim dosadašnjim ostvarenjima. Zahvaljujem Turističkoj zajednici grada Zagreba na izvrsnoj suradnji tijekom dosadašnjih godina u kojoj smo zajedno postavili nove granice i veselimo se nastavku suradnje”, rekao je predsjednik Uprave Croatia Airlinesa Jasmin Bajić.
Pozicioniranje Zagreba na turističkoj te poslovnoj karti svijeta
“Croatia Airlines naš je strateški partner, a zajedničke promocije su posebno važne za daljnje pozicioniranje Zagreba na turističkoj te poslovnoj karti svijeta. Zagreb je primarno aviodestinacija, stoga provodimo aktivnosti kako u segmentu promocije izravnih letova koji povezuju Zagreb s inozemnim destinacijama, tako i u segmentu direktne promocije u zrakoplovima. Naime, ovakvim integriranim promotivnim aktivnostima dopiremo i do potencijalnih, ali i do pojedinačnih putnika na svim letovima našega nacionalnog avioprijevoznika. U svrhu što kvalitetnije promocije napravili smo poseban film ZAGREB BE THERE, brošuru te smo, zajedno s Croatia Airlinesom, osmislili vizuale na obrocima u poslovnoj i ekonomskoj klasi. Redovite izravne aviolinije, kao i dnevna povezanost s glavnim zrakoplovnim središtima temelj su za planiranje naših aktivnosti te ćemo, u tom smislu, nastaviti poticati suradnju s našim nacionalnim avioprijevoznikom, koji je posljednje dvije godine, tijekom pandemije koronavirusa, jedini kontinuirano održavao povezanost Zagreba s Hrvatskom i Europom”, kazala je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld.
Komentari