U okviru suradnje EIC mreže Nacional donosi otkriće objavljeno uoči parlamentarnih izbora u Italiji o poslovanju Forza Nuove i CasaPounda, glavnih talijanskih neofašističkih stranaka koje su dobile zamah nakon što je Nacionalna fronta financirala talijansku ekstremnu desnicu
Bog, domovina i obitelj. Slogan koji je koristio Benito Mussolini prije gotovo stotinu godina da bi istaknuo vrijednosti fašizma, danas ima novu verziju. Ona uključuje restorane, lance trgovina s odjećom, draguljarnice, brijačnice, franšize službi za privatne e-mailove, škole stranih jezika, komunikacijske startupove, kompanije za nekretnine, opskurne fondove i offshore kompanije. Iza službene fasade „fašista trećeg tisućljeća“, kako oni sami sebe nazivaju, poduzetnički svemir proteže se kroz cijelu Europu, od Italije do Francuske, preko Ujedinjenog Kraljevstva i Cipra te sve do Putinove Rusije. U tim fašističkim multinacionalnim idealima čednosti iz Mussolinijeva vremena, isprepliću se nemilosrdni zahtjevi tržišne ekonomije – koji vode do sramotnih posljedica…
Komentari