Communication Management Forum ove godine ima i studentsku sekciju

Autor:

CMF 2019

Treće izdanje međunarodne konferencije Communication Management Forum 2019, koja okuplja znanstvenike i stručnjake iz područja komunikacija, brendiranja, marketinga i turizma, održat će se u Zagrebu 10. i 11. svibnja.

Tijekom dva dana bit će izloženo više od 140 znanstvenih radova. Ovogodišnji moto konferenecije je “U potrazi za zajedničkim nazivnikom: komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend“. Communication Management Forum 2019 održava se u organizaciji Edward Bernays University Collegea, visokog učilišta koje izvodi studijske programe iz komunikacija i turizma, te partnera. Konferencija će dati odgovore na pitanja u kojoj mjeri je komunikacija ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda te kako Hrvatska može iskoristiti vlastite prednosti za jačanje imidža države i unaprjeđenje njezine promocije u svijetu.

Događanje će otvoriti ugledni stručnjaci iz PR-a, korporativnih komunikacija i brendiranja – prof. dr. sc. Krishnamurthy Sriramesh sa Sveučilišta u Coloradu, znanstvenik iz područja komunikacijskog menadžmenta, i prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, voditeljica radne skupine Predsjednice Republike Hrvatske za kreiranje identiteta i brenda Hrvatske. Po prvi puta konferencija će ove godine imati i studentsku sekciju u kojoj će 39 studenata s hrvatskih visokih učilišta izložiti 23 znanstvena rada iz područja odnosa s javnošću, komunikacija, marketinga i brendiranja.

Recenzirani radovi s ovogodišnjeg Foruma bit će objavljeni u dvojezičnom zborniku radova krajem 2019. Radovi s najboljim recenzijama naći će se u izdanju znanstvenog časopisa Communication Management Review.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.