Citroën C3 četvrte generacije ponovno će biti dostupna s klasičnim benzinskim motorima, ali počinje s Citroënom ë-C3 koji se može naručiti od siječnja 2024., a isporučivat će se od proljeća
Konkurencija će biti zabrinuta: novi električni automobil Citroën ë-C3 (2024) dostupan je po razumnoj cijeni već od 23.300 eura,bez poticaja. Što se krije ispod lima Citroëna ë-C3 (2024)? Električni stroj sa 83 kW (113 KS) koji potrebnu energiju crpi iz litij željezo fosfatne baterije od 44 kWh. U usporedbi s konvencionalnom litij-ionskom baterijom, ova ima veću toplinsku i kemijsku stabilnost i može izdržati više ciklusa punjenja.
To znači da se novi ë-C3 također može puniti na brzoj punionici s do 100 kW električne energije i napuniti spremnik od 20 do 80 posto kapaciteta u samo 26 minuta. Performanse su sasvim dovoljne: do 100 km/h trebalo bi doći nakon otprilike jedanaest sekundi, a maksimalna brzina od 135 km/h malo je iznad najveće dopuštene brzine na našim autocestama,
Prema Citroënu, prema WLTP standardu trebao bi biti moguć doseg od 320 km – dovoljno za kratke i srednje relacije. Ovome je pridodano obećanje udobnosti: Citroën sada također ugrađuje sustav opružnih amortizera Advanced Comfort u ë-C3, koji uključuje amortizere s hidrauličkim graničnicima, uz pomoć kojih, kao što je poznato, mogu biti kratki amortizeri lako se filtriraju.
Mali električni automobil Citroën ë-C3 (2024) samouvjereno nosi novi logo marke. Poznati dvostruki ugao okružen je ovalom i ubuduće će u tom obliku krasiti sve nove modele brenda. Potpis dnevnih svjetala i grafika stražnjih svjetala također predviđaju dio novog Citroënovog izgleda. U gradu električni Francuz ima koristi od svojih malih dimenzija: zahvaljujući vanjskoj dužini od 4,10 m i pregledno raspoređenoj karoseriji, olakšava pronalaženje parkirnog mjesta.
U unutrašnjosti, prostor u Citroënu ë-C3 (2024) je dobar sprijeda i dovoljan straga. Prezentacijski primjerak ë-C3, koji je došao iz predserije, izgleda prilično uredno: prijateljske boje, izdašno podstavljena Advanced Comfort sjedala i tkaninom presvučene površine vješto se suprotstavljaju strahovitom Formica šarmu. Standardni 10,0-inčni zaslon osjetljiv na dodir (opcija: 10,25 inča s bežičnim povezivanjem pametnog telefona) uz mogućnost korištenja raznih aplikacija također čine ë-C3 najnovijim u pogledu povezivosti.
Umjesto klasičnog digitalnog kokpita, na nadzornoj ploči je uvučeni, zasloni u kokpitu projicirani su na površinu armaturne ploče – tako da u ovom novom Citroënu i dalje može biti daška ekstravagancije. Sve tomalom ‘električaru’ najavljuje tržišni uspjeh.
Komentari