Još u lipnju je Google objavio zanimljivu vijest kako će Chrome browser uskoro biti dovoljno pametan da “inteligentno pauzira sadržaj koji nije centralna stavka stranice” koju korisnik posjećuje.
Ovo je dobrodošla promjena koja će dodatno omogućiti marginalizaciju Flash-a. Spomenuta funkcija je sada spremna za lansiranje. Na Google+ stranici tvrtkinog AdWords programa, Google je istaknuo kako će ažuiriranje Chromea 1. rujna korisnicima donijeti blokiranje Flash oglasa.
Google preporučuje reklamnim agencijama prebacivanje na HTML5 tehnologiju kako bi spriječili njihovo blokiranje. Za obične korisnike, ovo su svakako dobre vijesti, jer će blokiranje Flash reklama koje ne želite gledati svakako donijeti bolje iskustvo pregleda stranica, a i poboljšat će trajanje baterija na uređajima.
Chrome je uvijek bio browser koji porpilično “jede” bateriju, posebno u usporedbi sa Safarijem. Očekuje se da će novo ažuriranje promijeniti stvari u boljem smjeru. Treba istaknuti kako je ovu funkciju ručno moguće aktivirati već sad: potrebno je otići u Chrome podešavanja, izabrati “Show advanced settings”, potom je potrebno izabrati podešavanje sadržaja za “Privacy”, a onda “Detect and run important plugin content”.
Komentari