Na javno nadmetanje za radove na prometno-upravljačkom i signalno-sigurnosnom infrastrukturnom podsustavu projekta rekonstrukcije postojećeg i gradnje drugog kolosijeka na dionici pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac pristiglo je pet ponuda, a najjeftinija je ona češke tvrtke AŽD Praha u iznosu od 263,6 milijuna kuna, piše u nedjelju Večernji list.
Ponude za posao procijenjene vrijednosti 266,4 milijuna kuna bez PDV-a otvorene su nakon više od deset mjeseci od objave javnog nadmetanja jer je u međuvremenu bilo uloženo sedam žalbi na natječajnu dokumentaciju i njezine izmjene.
Češka tvrtka dala je najjeftiniju ponudu i jedinu u okviru procijenjene vrijednosti radova.
Skuplje ponude
Zajednica ponuditelja hrvatske tvrtke Končar-Inženjering za energetiku i transport te talijanske kompanije Alstom Ferroviara ponudila je da će taj posao obaviti za 289,5 milijuna kuna, a konzorcij slovenske Iskre i španjolskog Caf Signalinga za 366,9 milijuna kuna. Ponuda konzorcija austrijskog Siemensa i hrvatskog Elektrokema “teška” je 321,9 milijuna kuna, a hrvatsko-ukrajinska zajednica ponuditelja koju čine Altrpo i SRPA Impulse 316,1 milijun kuna.
Prije dva mjeseca su, pak, otvorene ponude na javnom nadmetanju za radove na građevinskom i elektroenergetskom željezničkom infrastrukturnom podsustavu projekta rekonstrukcije postojećeg i gradnje drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac. Na taj natječaj, procijenjene vrijednosti radova 2,04 milijarde kuna plus PDV, objavljen još u rujnu prošle godine, stiglo je 15 ponuda.
Otvaranje ponuda za te radove obilježila je ponuda kineskog konzorcija koji predvodi China Railway Eryuan Engineering, a koji nudi da će građevinske i elektroenergetske radove obaviti za 1,28 milijardi kuna, dakle za gotovo 800 milijuna kuna manje od procijenjene vrijednosti radova. Na ovom nadmetanju je bilo rekordnih devet žalbi na natječajnu dokumentaciju i njezine izmjene, piše Večernji list.
Komentari